neděle 16. února 2014

5 věcí, které mi pomáhají přežít zimu..

Ahoj!

Dnešní příspěvek bude rychlý, oddychový a svěřím se Vám v něm s pěti věcmi, které mi pomáhají přežít zimu. K tomuto článku mě inspirovala Škodulka.
Já sama miluji zimu, když jsem na horách a můžu vytáhnout snowboard nebo běžky a užívat si zimních radovánek. Ale v mém okolí je jen pár sjezdovek, které jsou krátké a to mě zas tak moc nebaví, proto je potřeba si tu zimu něčím pěkným zpříjemnit :). 

1. Knížky - bez těch se v zimě neobejdu. Neznám lepší zpříjemnění dlouhého večera, než si přečíst nějakou
 dobrou knihu. Toto je moje čtivo na únor.

2. Čaje - jsem strašný "čajofil"a myslím, že jsem na nich závislá, obzvlášť teď v zimě. Dokážu vypít i deset 0,5 litrových hrnků čaje za den..je to taková moje malá posedlost :).

3. Krémy - výživné lékárenské pleťové krémy jsou pro mě v zimě nutnost a moje záchrana! V zimě mám extrémně suchou pleť a letos se mi na obličeji objevil dokonce i atopický ekzém. Toto jsou dva moji miláčkové, které mě zachrání před šupinatou kůží. O obou ještě na blogu uslyšíte :).

4. Svíčky - napomáhají k mé pohodě. Udělat si dobrý čaj, vzít si do ruky knihu a zapálit voňavou svíčku je můj zimní rituál.

5. Balzámy na rty - nesmí chybět v mé kabelce. Nesnáším pocit suchých a bolavých rtů, takže raději preventivně rty mažu.

Tak to je mých pět zimních zachránců. Doufám, že se vám článek líbil a přeji hezký den :)

1 komentář:

  1. knižky, krémy, balzamy - áno, to je tiež moje. Čaje ale veľmi nemusím, takmer vobec ich nepijem, to radšej kávičku, aj teraz akurát jednu popíjam.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)