úterý 11. února 2014

Balea krém na nohy

Ahoj,
dnes pro Vás mám recenzi na můj oblíbený krém na nohy.
Musím přiznat, že v mazání čehokoliv jsem byla vždy flákač. Pravidelně mazat jsem se začala až během posledního roku a nechápu, jak jsem bez toho dříve mohla být. Miluji vůni jednotlivých krémíků a hydratovanou pokožku. Dneska jsem v takové fázi, kdy si pečlivě mažu obličej, tělo, rty a nevynechávám ani nožky.

S mazáním nohou jsem začala v létě, kdy moje chodidla byly po celodenním nošení balerínek v hrozném stavu. Měla jsem rozpraskané paty a unavená, bolavá chodidla, proto jsem šla do obchodu a sáhla jsem po prvním krému na nohy, který jsem tam viděla. A byla to dobrá volba!
Tento krém na nohy od Baley obsahuje 10 % Urey.
Krém je krásně hutný, poměrně dobře se vstřebává a hlavně plní to co slibuje - pokožka nohou je po jeho použití krásně hydratovaná a jemná na dotek. Jedinné co mi na něm trochu vadí je parfemace, která je mně osobně nepříjemná. Ale to co se nelíbí mně, může druhému vonět :) . Balení obsahuje 100 ml krému a stojí kolem čtyřiceti korun, což je super cena. Já krém určitě doporučuji, mám už skoro spotřebované druhé balení a klidně bych si ho koupila znovu. Teď jsem ale v DM viděla krém na nohy ve stejném balení, pouze to co je tady růžové, je tam zelené a neobsahuje ureu, ale citrónovou trávu, takže mám v plánu teď vyzkoušet ten. Určitě Vám pak dám vědět, jaký je lepší. 




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)