sobota 15. února 2014

Fantasy..

Hezký den Vám přeji! 

Dnešní odpoledne Vám zpříjemním novým článkem o mé momentálně nejoblíbenější vůni. A tou je Fantasy od Britney Spears. 
Tento parfém mám asi tři měsíce a používám ho téměř každý den. Střídám ho ještě s jedním mým oblíbencem, o kterém bude na blogu také brzy článek, tak se můžete těšit :).


Fantasy je krásná sladká ženská a výraznější vůně se kterou budete za hvězdu. Co se složení týče, tak obsahuje jahodu, kiwi, čokoládu, jasmín, orchidej, pižmo, orris a dřevo. Ikdyž výrobce udává, že je to ovocná vůně, já z ní nejvíce cítím květiny - právě jasmín a orchidej. Tato vůně bez problému vydrží půl dne, což mi ke štěstí stačí. 
Balení je jak můžete vidět krásně dívčí a romantické. Růžová barva doplněná třpytivými kamínky, které jsou nejspíš opravdu kvalitně zpracované, protože zatím žádný nevypadl. Tento flakonek bude určitě ozdobou každého kosmetického stolku.
Já jsem tento parfém objednávala na Parfums.cz, kde 100 ml stojí 628 kč, což je za takové množství skvělá cena. Já jsem si tento parfém zamilovala (a můj přítel miluje, když se s ní navoním) ale samozřejmě záleží na každém jaké má preference.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)