pátek 14. února 2014

Koupelová sůl Manufaktura

Krásný den Vám přeji :)

Dnes bych Vám chtěla sdělit, jak jsem spokojená s mým prvním produktem od značky Manufaktura.
Na této značce je mi sympatické hned několik věcí... A to že je to česká značka, snaží se být přírodní a netestuje na zvířatech. Také se mi strašně líbí ty jejich útulné obchůdky a balení jejich produktů.
A když už jsem do Manufaktury zavítala, tak jsem neodolala a něco jsem si musela odnést :). A moje volba padla na Antistresovou koupelovou bylinnou sůl.
Strašně se mi líbí toto balení, stejně jako balení všech produktů Manufaktury. Ta mašlička je prostě rozkošná! Takovéhle detaily já umím ocenit a občas se mi stává, že si kosmetiku kupuji jenom kvůli vzhledu :D. Když rozvážete mašličku, tak Vás jako první udeří do nosu vůně levandule, což já můžu. Po nasypání do vany tato sůl krásně provoní celou koupelnu ještě na několik hodin. Ale když vylezete z vany, tak na Vás vůně nezůstane, ale s tím jsem ani nepočítala. Ještě se mi u žádné koupelové soli nebo pěny nestalo, že bych ji na pokožce cítila i po použití. 
V balení je 200 gramů soli, což odpovídá dvěma použitím a její cena je 75 kč. Na vyzkoušení dobré, ale znovu bych si ji asi nekoupila, nijak extra mě nenadchla. 
Zde přikládám odkaz na e-shop Manufaktury, kdyby měl někdo zájem :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)