středa 26. února 2014

Moje oblíbená vůně..

Ahoj, vítám Vás u dnešního článku :)

Dnes si dáme opět recenzi. Tentokrát na moji oblíbenou vůni ,kterou je toaletka David Beckham Signature for Her.
Jak jsem se vůbec k této vůni dostala? Asi před rokem a půl jsem dostala tuto vůni od přítele ve 30 ml verzi a zamilovala jsem si ji. Proto jsem si ji koupila znovu a to hned 75 ml. Nutno říct, že s přítelem máme úplně stejný vkus co se vůní týče. Dostala jsem od něj už několik parfémů a všechny mi voněly. Protože ale ráda zkouším nové vůně zatím si ji neplánuji koupit znovu. To by bylo pár slov na úvod a teď už jdeme k samotné recenzi.

Co se týče vzhledu této vůně tak je opravdu moc hezký. Klasická skleněná lahvička s kovovými detaily. Žádný plast, ale opravdu kov. Moc se mi líbí detail kytiček na zadní straně.
Samotná vůně je přesně dle mého gusta.
Dle oficiálního popisu obsahuje tato vůně granátové jablko, anýz, orchidej, pižmo, pačuli, vanilku a jantar. Já osobně z něj nejvíc cítím právě kombinaci vanilky a květin, což mi k začínajícímu jaru sedí úplně ideálně a ráda ji používám. 
Výdrž u této vůně je opravdu obdivuhodná, když vezmu v potaz, že je to "pouze" toaletní voda a ne parfém. Bez problému na mě vydrží až pět hodin a i okolí to zaregistrovalo a často se mě ptá, čím to tak hezky voním.
Já tuto vůni určitě doporučuji. Momentálně ji seženete v akci na parfums. cz za 295 Kč, což je úžasná cena za takové množství. 




Tím se s Vámi pro dnešek rozloučím. Dejte mi vědět, jaká je Vaše oblíbená jarní vůně :) .

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)