středa 19. února 2014

Oční gel Ryor

Přeji krásný den a vítám Vás u dnešní recenze.

Dnes bude řeč o očním gelu od Ryoru.
Tento gel jsem si koupila asi před rokem, kdy jsem měla problém se suchým a šupinkatým očním okolím. Nevím proč jsem sáhla zrovna po tomto gelu, když na tyto problémy by byl mnohem lepší oční krém.
Balení se mi líbí, je jednoduché a praktické. Samotný gel je bez barviv a parfemace, takže bude určitě vyhovovat i citlivé pleti.  Nemám pocit, že by tento produkt nějak hydratoval oční okolí, ale je úžasný na unavené oči. Když máte unavená víčka, tak si je potřete tímto gelem a budete jako znovuzrození! :) Já sama používám tento produkt, když koukám dlouho do počítače a moje oči jsou unavené a nebo, když se učím a mám pocit, že už nemůžu (ale nejsem si jistá, jestli pocit svěžích víček po aplikaci není pouze placebo efekt :D).
Až tento produkt spotřebuji, znovu si ho nekoupím, protože se obejdu i bez něj. Raději budu ušetřené peníze investovat do jiné kosmetiky.
30 ml tohoto gelu stojí kolem 80ti Kč.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)