čtvrtek 20. února 2014

Romantický moment s Fa

Ahoj :)

Dnes pro Vás mám recenzi deodorantu Romantic moments s vůní bílé růže od značky Fa.
Tento deodorant jsem si koupila ve spěchu, sáhla jsem po prvním, který mi padl do oka. Co se balení týče, tak obal je typický pro Fa, nenadchne a neurazí, nic inovativního. Aplikace se provádí pomocí klasického sprejového aplikátoru.
Tento produkt má příjemnou svěží vůni, která mi vyhovuje. Ale kdyby na obalu nebylo napsáno, že je s vůní růže, tak to nepoznám. Po aplikaci tohoto přípravku máte ale v podpaží "mokro". Tento deodorant opravdu nepatří mezi ty suché, které mám ráda a proto tento produkt nedoporučuji. Po použití musíte čekat než podpaží uschne, abyste se mohli obléci a kdo z nás má ráno času nazbyt? Za mě tedy opravdu NE. Spotřebuji ho, ale je to produkt, který mě zklamal a nevyhovuje mi.

 Předtím jsem měla od Fa tento deodorant, který mi vyhovoval. Záleží vážně jaký druh si vyberete.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)