sobota 22. února 2014

Spotřebováno - únor

Vítám Vás u dnešního článku :)

Dnes Vám ve stručnosti řeknu něco o produktech, které jsem spotřebovala a zda bych je doporučila ke koupi nebo ne. Tak jdeme na to..


Tělové máslo Balea - ANO
Mám strašně ráda Baleu co se pečující kosmetiky týče a ani toto máslo není vyjímkou. Příjemná vůně, skvělá hydratace, nízká cena.

Sprchový gel Dermacol s vůní černé třešně - ANO
Sprchové gely si vybírám výhradně podle toho jak mi voní a tyto od Dermacolu z řady Aroma rituals patří mezi mé stálice.

Balzám na vlasy Nivea long repair - MOŽNÁ
Klasický balzám na vlasy, který neurazí ani nenadchne. Vlasy se po něm hezky rozčesávají, ale určitě nečekejte, že Vám nějak zregeneruje vlasy a zacelí roztřepené konečky.

Šampon Nivea volume sensation - ANO
Jednoznačně doporučuji. Toto je šampon, který mě příjemně překvapil. Hezky pění, vlasy jsou po něm opravdu nadýchané a mají malinko větší objem než při používání jiných šamponů. A navíc krásně voní a jeho vůně zůstane ve vlasech i po umytí a aplikaci balzámu, což jsem ještě u žádného jiného šamponu nezaznamenala.


Odlakovač Isana - ANO
Toto je už mé asi páté balení tohoto produktu a koupím si ho znovu. Poměr cena kvalita je skvělý. K sehnání v drogeriích Rossmann.

Phytanola krém na ruce, pokožku a pleť - MOŽNÁ
Na pleť ho nedoporučuji, na pokožku také ne, je poměrně hutný a špatně se roztírá. Ale jako krém na ruce je skvělý a ruce jsou po něm dlouho hydratované. Jen musíte déle čekat než se vsákne.

Tužidlo Lybar silně tužící - ANO
Klasické tužidlo, které dobře plní svoji funkci. Nevidím moc rozdíly mezi jednotlivými značkami.

Kondicionér Syoss color protect - NE
Nedoporučuji! Vlasy jsou po něm zplihlé a brzo se mastí. Za mě opravdu propadák.


Sprchový gel Balea fiji passionfruit - ANO
Sprchové gely od Baley mám ráda a vždycky jsem s nimi byla spokojená. Krásně voní a dobře pění.

Tchibo olejíček vodní meloun - ANO
Tento olej jsem používala k masážím, do koupele a natírání na tělo a ve všech třech formách byl skvělý. Jednoznačně doporučuji.

Balzám na rty Balea fruity kiss - MOŽNÁ
Průměrný balzám na rty. Je dobrý jako prevence před pnutím rtů, ale rozpraskané rty Vám určitě nezahojí.


To by bylo ode mě dnes vše a přeji Vám všem krásný den plný pohody! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)