čtvrtek 13. února 2014

TAG: Jedno slovo

Dnes pro vás mám tag, jehož podstatou je odpovídat jednoslovně (ikdyž vždy to úplně nešlo :)).

1. Tvoje vlasy? Jemné
2. Oblíbená věc? Laky na nehty
3. Sen z minulé noci? Žádný
4. Oblíbené pití? Sex on the beach
5. Vysněné auto? Nemám
6. Místnost ve které se nacházíš? Můj pokoj
7. Tvůj strach? Smrt
8. Co bys chtěla být za 10 let? Úspěšná
9. S kým jsi strávila včerejší večer? S přítelem
10. Co nejsi? kráva
11. Poslední co jsi dělala? Venčila psa
12. Co máš na sobě? Tepláky, tričko, mikinu
13. Tvoje oblíbená knížka? Nemám jednu vyhraněnou
14. Poslední co jsi jedla? Sýr
15. Tvůj život? Spokojený
16. Tvoje nálada? akční
17. Tvé léto? Úžasné
18. Kdy ses naposledy smála? Dnes
19. Nejoblíbenější víkendová činnost? Akce
20. Tvůj počítač? Červený
21. Pivo? Ovocné
22. Zima? Snowboard
23. Dovolená? Léto
24. V tvé posteli? Polštářky
25. Láska? = štěstí























A koupila jsem si novou krásnou čepici..že neuhádnete kde? V Intersparu! Tam bych to tedy opravdu nečekala. Takže jestli někdo sháníte podobnou čepici, tak šup šup do Sparu :). Na sobě mám jen řasenku, barevný gel na obočí, pudr, tvářenku a lesk. Dělá se mi kolem úst nějaký ekzém, tak to nechci ještě více dráždit makeupem. 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)