čtvrtek 24. dubna 2014

Lakovací tag

Ahoj moje milé, vítám Vás u dnešního článku!

Dnes si dáme po delší době zase jeden tag a bude o lacích na nehty. Tento tag jsem viděla zde a moc se mi líbil, tak jsem se rozhodla, že ho také sepíšu. Tak jdeme na to! :)

1. Kolik laků vlastníš?

Spočítala jsem to a aktuálně je to 38 laků což podle mě není nijak moc, ráda bych svoji sbírku ještě rozšířila. Mám ráda pravené nalakované nehty, bez laku mě potkáte spíš pouze vyjímečně.


2. Foto všech laků.


  3. Která je tvoje nejoblíbenější značka laků na nehty?

Mám hodně ráda laky od Rimmel a Gabrielly Salvete, jsou sice dražší, ale vydrží mi na nehtech alespoň 3 dny a mají super velký štěteček se kterým se krásně lakuje. Aktuálně si už vůbec nekupuji laky od Essence, jelikož si je jeden den nalakuji a hned ten den se mi odloupnou, barvičky mají sice krásné, ale ta kvalita dost pokulhává, takže se mi nevyplatí do nich investovat.



4. Od které značky máš nejvíce laků?

Nejvíce laků mám od miss sporty a také je mohu jedině doporučit, kvalita je poměrně dobrá a běžně stojí 29,90 Kč, no nekupte to :)

 
5. Laky, jejichž nákupu lituješ.

Nemám žádný extra drahý lak, takže vyloženě nelituji žádné koupě. Kupuji si spíše levnější laky, takže mě nemusí extra mrzet, pokud nejsou dobré.

6. Dostala jsi někdy lak na nehty jako dárek? Pokud ano, který to byl?

Ano, tento od bývalého přítele.


7. Jaký lak máš právě na nehtech?

Momentálně mám na nehtech krásný vínový lak od Miss sporty v odstínu 345 a na něm třpytkatý lak od Dermacol v odstínu 100.


8. Pokud bys mohla vytvořit limitovanou kolekci laků, jaká by byla?

Určitě by to byla kolekce různých odstínů růžové barvy, kterou mám na nehtech snad nejraději. A samozřejmě by se laky vyznačovaly tou nejlepší kvalitou :)

9. Jaký lak je tvůj nejoblíbenější?

Všechny jsou moje oblíbené, zálěží na tom jakou mám zrovna náladu, ale opravdu nemohu jmenovat pouze jeden konkrétní, ráda s laky experimentuji.

10. Který lak je v tvé sbírce nejnovější?

Je to lak od Gabrielly Salvete z limitované edice Sugar enamel v odstínu 05 True love, který je opravdu moc hezký a zajímavý a dost lidí už mi ho pochválilo.


Tak to byl dnešní lakovací tag, doufám, že se Vám líbil! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)