úterý 29. dubna 2014

Nákupy duben

Ahoj moje milé čtenářky,

ráda bych Vás přivítala u dnešního článku, kterým budou nákupy za uplynulý měsíc - to znamená za duben. Poslední dobou mi dny a týdny strašně rychle utíkají, co nevidět tady bude léto a s ním festivalová sezóna, dovolené a další radovánky. Proto jsem se rozhodla trochu šetřit a kupovat si věci, které opravdu potřebuji, abych měla v létě dostatek financí na cestování. To je důvodem, proč nebude v nákupech tolik produktů.
Tak jdeme na to!

Neodolala jsem těmto krásným náušnicím z CA. Jsou super letní, k šortkám, bílému tílku a tyrkysovým balerínkám budou skvělé.

Nový deodorant od Dove a opravdu nádherně melounově vonící sprcháč od Baley.

Tělové mléko s vůní růže a čokolády, kondicionéry pro dlouhé a lámavé vlasy - vše od značky Avon

Šampon od Schaumy, koupelová pěna s vůní jarních květin od Avonu

Samozřejmě jsem neodolala ani akci od Biodermy. Se změnou počasí se mi však změnila i pleť, ze suché na normální s mastnou T-zónou, proto si testování tohoto produktu nechám zase až na zimu.

A jako poslední tady mám korektor značky Avon a cukrový lak od Gabrielly Salvete.

To bylo takové rychlé shrnutí, o všech kosmetických produktech můžete v budoucnu očekávat recenze.
Přeji Vám krásný den a těším se na Vás u dalšího článku! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)