čtvrtek 17. dubna 2014

Oční stíny v tužce Milani

Přeji Vám krásný slunečný den moje milé čtenářky! :)

Dnes Vám přináším po delší době recenzi na produkt z dekorativní kosmetiky a to na oční stíny v tužce od značky Milani. O této značce jsem poprvé slyšela na blogu Peti, která je velkou propagátorkou této kosmetiky, sama ji používá a můžete ji sehnat i na jejím e-shopu. Jelikož si Peťa tuto značku poměrně dost chválí, neodolala jsem a také jsem musela něco vyzkoušet :). Moje volba padla na jumbo tužku z limitované edice ze které se mi ještě moc líbily růžičkové tvářenky, kterými si asi také časem udělám radost.


Ale teď už k samotné tužce. Balení je klasické, praktické, aplikace stínů je velmi jednoduchá. Přesto, že je to jumbo tužka, tak s ní jde krásně nakreslit i úzká linka. Právě jako linku na horním víčku používám tento produkt nejčastěji, ale jde používat jako klasické stíny na celé víčko nebo jako bázi pod oční stín.
Já mám odstín 12 Golden bronze což je krásná zlatá, která krásně rozzáří pohled. Popisek na produktu slibuje dvanáctihodinovou výdrž a voděodolnost, což opravdu splňuje. Vydrží mi na oku celý den. Co se odličování týče, tak musím říct, že moje micelárka od Garnier s ní měla trochu problém a u linie řas jsem musela lehce dřít, aby se mi ji povedlo odlíčit.
Takže když to shrnu, tak tuto tužku mohu jedině doporučit, opravdu jsem na ní nenašla žádná negativa. Seženete ji na různých e-shopech asi za 120 Kč.




Barva na fotkách vypadá spíše jako hnědá, ale ve skutečnosti je opravdu krásně zlatá. 
Těším se na Vás u dalšího článku! :)




Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)