pondělí 21. dubna 2014

Pastelka na rty od Avonu

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky.

Dnes pro Vás mám recenzi na rtěnku v tužce od značky Avon.
Jak Vás asi napadne, jedná se o další napodobeninu slavných chubby sticků od Clinique. Avon zdaleka není jediná značka, která se jimi nechala inspirovat, podobné produkty už najedete u většiny kosmetických značek.


Balení je jednoduché, hezké, typické pro Avon. Líbí se mi vysouvací systém, oceňuji, že se tužka nemusí ořezávat, ne každý má doma ořezávátko na tyto jumbo tužky.
Co mě na tomto produktu zaujalo je krásně sladká parfemace, připomíná mi vůni gumových medvídků. Tím ale bohužel veškerá pozitiva končí. Tento produkt jsem si objednávala klasicky z katalogu, což bohužel skýtá mnohé nevýhody, počínaje tím, že si produkt nemůžete vyzkoušet a musíte se opravdu spoléhat jen na fotku z katalogu. 
Objednala jsem si odstín risqué rose a očekávala jsem, že bude jako normální rtěnka s leskem, ale bohužel má ve skutečnosti mega mega třpytky, což v katalogu nebylo vůbec vidět. Vyzkoušela jsem ho a je to za mě opravdu propadák. Ty třpytky jsou opravdu strašně velké a při aplikaci jakoby úplně drhnou o rty, což je velmi nepříjemné. Na rtech se mi to také vůbec nelíbí, všude samé třpytky, vypadáte jak discokoule..navíc tato rtěnka ráda cestuje mimo rty, takže ve finále máte třpytky i kolem úst, pod nosem a na bradě. Na rtech mě ještě svědí a pálí a úplně cítím jak mi rty vysušuje. Za sebe ji tedy určitě nedoporučuji, jediná pozitiva, která jsem na ní našla jsou balení a vůně a to je sakra málo!



Vlastníte někdo tento produkt? Jak jste s ním spokojené?
Mějte se krásně :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)