středa 2. dubna 2014

Šampon bez silikonů od Baley

Ahoj moje milé čtenářky! :)

Jak se máte? Doufám, že dobře, když venku panuje takové krásné slunečné počasí. Dnes Vám přináším recenzi na vlasovou péči, konkrétně na šampon bez silikonů od značky Balea. Jen upřesňuji, že Balea je privátní značkou drogerie DM a jinde ji tudíž neseženete.


Balení je hezké, typické pro Baleu. Je podobné jako balení jejich sprchových gelů.
Když jsem poprvé tento šampon vyzkoušela, říkala jsem si, že to nebude nic pro mě. Pokud jste zvyklé jako já na šampony obsahující silikony, tak se Vám bude zdát, že šampon bez silikonů málo pění. Ale po delší době používání už mi to ani nepřijde a jsem s ním moc spokojená.
Já jsem si vybrala šampon s vůní třešně a jasmínu, ta vůně je opravdu krásná a zdá se mi úplně přirozená, ne žádná chemie. Tento šampon má zlepšit objem vlasů, což nevím jestli splňuje, co se objemu týče, zdají se mi vlasy stejné jako při používání jakéhokoliv jiného šamponu.
Konzistence je tekutější, není krémová a připomíná mi šampon od Nivey Volume Sensation, se kterým jsem byla také moc spokojená.
Ale teď jdeme k tomu co mě nadchlo a proč si šampony od Baley budu kupovat znovu! Normálně si musím mít vlasy každý druhý den s tím, že už druhý den po umytí jsou večer zmaštěné a s tímto šamponem mám vlasy lehce mastné až na konci třetího dne, což je super. Navíc ta vůně k tomu, no úžasné!
Tento šampon seženete za pár korun (tuším, že 30 nebo 40 Kč), takže ho rozhodně doporučuji vyzkoušet. Neměla jsem od něj veliké očekávání, ale o to více překvapil.




To je pro dnešek vše a těším se na Vás u příštího článku :)

1 komentář:

  1. Teda, po tom se musím podívat. Balea má za absenci silikonů velké plus.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)