sobota 17. května 2014

Chcete se zbavit černých teček?

Přeji Vám krásný víkend! :)

Zkouškové období se mi blíží mílovými kroky, takže teď bohužel nemám tolik času, kolik bych chtěla. Minulý týden jsem byla od sedmi od rána do pěti odpoledne na praxi v lázních, ale musím říct, že mě to nijak neobtěžovalo, naopak to bylo poučné. A ty procedury byli skvělé, také bych si je nechala líbit...např. takový horký parafínový zábal nebo masáž svíčkou.
Dnes pro Vás mám ale recenzi na pleťovou masku od značky Freeman. Konkrétně se jedná o masku pro smíšenou až mastnou pleť, která obsahuje ovesné vločky a avokádo.


Tuto masku mám už poměrně dlouho, za chvíli ji budu mít vypoužívanou, takže ji mám opravdu důkladně vyzkoušenou. Maska má poměrně hustou konzistenci což mi vyhovuje, nemám ráda pleťové masky, které mi po obličeji téměř stékají a super zelenou barvu. Když jsem tuto masku použila poprvé, malá sestra se mi smála, že vypadám jako Shrek, jejím používáním pobavíte i své okolí :D. 
Masku se snažím používat jednou týdně, ale musím se přiznat, že občas jsem líná a nechce se mi. Masku nanesu v silnější vrstvě na obličej, nechám ji tam asi půl hodinky a potom spláchnu pod umyvadlem vlažnou vodou. Má pleť je po použití této masky krásně jemná, hebká a mám nutkání si na ní pořád sahat. Ale co mě na ní uchvátilo nejvíc je to, že po její aplikaci dochází opravdu k výrazné eliminaci černých teček. Kamarádka ji také používá a shodli jsme se, že to jak dokáže zatočit s černými tečkami je opravdu úžasné! Takže kdo máte podobný problém s pletí, určitě ji doporučuji k vyzkoušení.
Balení obsahuje 150 ml a seženete ji v Rossmannu nebo v Albertu za cenu zhruba kolem 100 Kč. 





A na závěr něco pro pobavení.
Užijte si víkend. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)