neděle 11. května 2014

Co jsem dělala v dubnu?

Ahoj moje milé čtenářky! :)

Jelikož měsíc duben je už zase za námi, mám tady pro Vás rychlé fotoshrnutí uplynulého měsíce, tak jak jste zvyklé. Mám pocit, že poslední dobou ty měsíce strašně utíkají, za chvíli začíná zkouškové a prázdniny tady taky budou co nevidět. Vnímáte to také tak?

Radovala jsem se z maličkostí, jako jsou např. obyčejné pampelišky.

 Začala jsem sledovat Doktorku z Dixie. Žádná duchaplná zábava, ale na odreagování od učení a zpříjemnění dne je to ideální.

Zamilovala si tuto čokoládu! :* Chutná jako malé Kinderčokoládky.

Moje milovaná Telč :*

Jedno z mých nejoblíbenějších ovocných piv.

A můj nejoblíbenější nanuk.

Začala jsem chodit na praxi.

A objevila skvělou youtuberku!.

Jezdila na bruslích.

Dobré, když potkáte na konci dubna před kolejí lyže :D

 Přeji Vám krásný květen! :)


Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)