čtvrtek 1. května 2014

Mythic oil...zázrak nebo propadák?

Přeji Vám krásný první máj! :)

Doufám, že jste dostaly od svého milého polibek pod rozkvetlou třešní. Já musím říct, že dnes jsem viděla více zamilovaných párů než potkávám obvykle a mám pocit, že se na sebe lidé i více usmívali, příjemné zpestření běžných dnů, kdy všichni chodí zamračení.
Ale teď už jdeme k dnešnímu článku. Dnes to bude recenze produktu na vlasy a to konkrétně olejíčku na vlasy Mythic oil od Loreal.


Balení je hezké s praktickou pumpičkou, která vám aplikuje přiměřené množství produktu. Já osobně si dávám dvě pumpičky do polosuchých vlasů - pouze do délek a hlavně konečků. Klasicky promnu olej v rukou a vetřu do vlasů a poté vyfénuji. Mám ho už asi tři měsíce a skoro vůbec neubývá. Troufám si odhadnout, že toto balení mi vydrží tak na dva roky a to ho používám 3x týdně.
Tento olejíček slibuje ochranu vlasů bez zatížení, vyživení, lesk a usnadnění vlasového stylingu. Musím říct, že opravdu vidím rozdíl po aplikaci tohoto olejíčku. Vlasy jsou na pohled lesklejší a krásně jemné a hebké. Co mě také okouzlilo je vůně, nevím jak ji popsat, ale je strašně příjemná a připomíná mi návštěvu kadeřnictví. A navíc zůstává ve vlasech i po vysušení, což je skvělé! Tento olejíček také skvěle funguje jako prevence před roztřepenými konečky. Povrch vlasů je hebký a zacelený. 
Balení 125 ml sežente za cenu kolem 230 Kč. Já za sebe olejíček rozhodně doporučuji, je to výborná investice, olejíček skoro neubývá a garantuji Vám, že opravdu poznáte rozdíl.



Máte zkušenosti s tímto olejíčkem? Jak jste s ním spokojené?
Těším se u dalšího článku, kterým bude spotřebováno za duben :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)