neděle 29. června 2014

Nákupy červen

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky, 

doufám, že jste si užili víkend plnými doušky stejně jako já. Včera jsem navštívila cyklostezku v Přibyslavi, která je dlouhá 10 kilometrů a vede do Sázavy a mohu opravdu jenom doporučit, pěkná rovinka, moc hezká příroda, klid, na brusle i kolo ideální :).
Ale co je tématem dnešního článku? Jelikož už je tu opět konec měsíce, nesmí chybět červnové nákupy. Červen byl ve znamení zkouškového a tak jsem se musela odměnit za zkoušky a udělat si nějakou tu radost a to jak kosmetikou, tak i oblečením, tak se pojďte podívat co přibylo do mé sbírky kosmetiky a šatníku :)

 Plavky F&F, tělový sprej Victoria´s Secret

 Šampon, kondicionér, voda ve spreji - Balea

 Sprchový gel a tělové mléko - Balea, tělové mléko Bioderma

Lak na nehty Loreal, řasenka Maybelline

Štětce na makeup (5 na oči + 5 na tvář) Ebay

Zhruba poslední rok mám strašně oblíbenou krajku snad na jakémkoliv kousku oblečení, je to hezky ženské a to se mi líbí - černý top s krajkou Orsay, šaty House

 Černá skater sukně H&M, stříbrný náhrdelník F&F

A čím jste si v červnu dělali radost vy? Budu ráda, když mi do komentářů dáte odkaz na váš článek s nákupy :)

4 komentáře:

  1. wau no pekne si nakupila. Štetce už dlhšie zhánam aj ja. Tieto tvoje vyzeraju dobre.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Za cenu 310 Kč jsou ty štětce opravdu skvělé, doporučuji všemi deseti :)

      Vymazat
  2. tie stetce vyzeraju skvostne! nemas nahodou link na predajcu?


    Pozyvam na letnu Sally Hansen a Oriflame giveaway, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/06/letne-rozdavanie.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kupovala jsem je tady: http://www.ebay.com/itm/10-Pcs-lot-Hot-Sale-New-Jessup-Professional-Makeup-Set-Brushes-Tools-Black-Gold-/251543174243?pt=US_Makeup_Brushes&var=&hash=item3a91243c63

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)