sobota 7. června 2014

Odličovací gel od Garnier

Přeji Vám krásný slunečný víkend moje milé!

S radostí Vám oznamuji, že od prázdnin mě dělí už jenom dvě zkoušky! :) Já nevím jak vy, ale já v průběhu zkouškového strašně nakupuji. Mám pocit, že se musím odměnit za úspěšné zkoušky a udělat si nějakou radost, ikdyž se nějaká zkouška nepovede. Takže nákupy za měsíc červen budou nejspíš poměrně nabité.
Teď už ale k dnešnímu článku. Chtěla bych Vám sdělit své dojmy z čistícího a odličovacího gelu od značky Garnier, jelikož zanedlouho už ho budu mít celý spotřebovaný.


Tento gel jsem si koupila, proto, že je vhodný i na citlivou pleť, kterou jsem v zimě měla. Balení je typický Garnier, nic extra. Co se mi ale líbí, je praktická pumpička (která se dá i uzamknout), která na jedno pumpnutí aplikuje přiměřené množství produktu. Co se konzistence týká, gel je spíše vodovější, po aplikaci stéká, takže ho musíte rychle napěnit a potom omýt.
Co hodnotím velmi kladně je fakt, že gel je naprosto bez parfemace a bez barviv, což mám na pleť ráda. Jediné, ale dost podstatné minus je, že tento gel vysušuje..ale opravdu hodně. Jakmile ho spláchnu z obličeje a obličej osuším ručníkem, musím se jít hned namazat, jelikož obličej začne hned strašně pnout.
Myslím, že pro jedince, kteří mají mastnou pleť to bude vhodné, ale pro mě, která má normální pleť s mastnější T-zónou to není to pravé ořechové.
Na produktu je napsáno, že je vhodný i k odlíčení očí, ale to jsem si se svýma citlivýma očima opravdu neriskla, takže nemůžu posoudit :)



Užijte si víkend! :)

2 komentáře:

  1. Já jsem si teď koupila od Garnier micelární vodu, tak jsem zvědavá, jaká bude :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji mám a můžu ji jedině doporučit, je výborná :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)