sobota 26. července 2014

Loreal Nude Magique BB Cream

Ahoj moje milé :-*

Máte rádi BB krémy, CC krémy a jim podobné? Pokud ano tak dnešní článek bude právě pro vás. Ráda v létě používám právě BB krémy místo makeupů, líbí se mi, že mají SPF, nezatěžují pleť tak jako makeup a zároveň ji hydratují (nebo by alespoň měly). 
Toto léto střídám tři BB krémy - žádný z nich není pravý asijský, ale musím říct, že jsem se všemi poměrně spokojená. Dnes Vám něco řeknu o tom od značky Loreal.


 Balení je jednoduché, decentní, co na něm oceňuji je tenký aplikátor, který je maximálně praktický, jelikož tento BB krém je opravdu hodně tekutý, téměř jak voda. Co se mi na tomto produktu líbí je ta myšlenka. Z tuby vyleze bílý obsah, který se následně změní na pleťový odstín, no není to super? Ze začátku jsem to každému doma ukazovala se slovy: "chceš vidět kouzlo?" :D.
Tento BB krém slibuje přirozený efekt, což opravdu plní. Krytí bych označila za slabé až nulové, opravdu pouze sjednotí pleť, ale nedokonalosti nezakryje. Co se odstínu týče, mám ten pro světlejší pleť a "light" teda není ani náhodou. Nyní jsem už dost opálená a sedí mi skvěle, ale pro bledulky nebo světlejší typy to určitě nebude. Vydrží mi na pleti celý den, takže jsem s ním teď v létě, kdy nechci zbytečně zatěžovat pleť opravdu spokojená,vyhovuje mi.
Nutno říci, že jsem ho koupila zde za neskutečných 30 Kč, takže jsem s ním spokojená o to víc. Plná cena je něco kolem 300 Kč, což bych za něj asi nedala, určitě existují i lepší produkty na podobném principu. Ale myslím, že chápete, že za těch třicet korun mu vážně nemám co vytknout! :)





Máte zkušenost s tímto produktem? Jak jste spokojené? :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)