středa 23. července 2014

Nákupy červenec

Přeji Vám krásný den a vítám Vás u dnešního článku! :)

Jelikož červenec už se pomalu chýlí ke konci, mám tu pro Vás nákupy za uplynulý měsíc. Nákupy za červenec nebyly tak masivní jako za červen, momentálně jsem v té fázi, že mám pocit, že všechno mám a nic nepotřebuji, ale samozřejmě jsem neodolala a něco málo si přece jen koupila, jsem přece ženská :) Tento měsíc si ale už nic kupovat nehodlám, proto Vám mohu tento článek přinést již dnes.
(Mimochodem už mám objednaný náhrdelník z ebay, takže to s tím nenakupováním nebude tak žhavé :))

Krém po opalování Bioderma, čistící gel od Neutrogeny, Peo krém na nohy

 Deodorant Garnier, tělové máslo Cien, barva na vlasy Loreal

Pleťový krém Bione, peeling Himalaya, sprchový gel Yves rocher, dvoufázový odličovač Bione

Džínová bundička F&F, set náušnic F&F...džíska je skvělá, nebyla jsem si jistá jestli ji budu nosit, ale teď ji tahám pořád a ke všemu, navíc ji teď maji v Tescu slevněnou o 150 Kč :)

 mikina a top - oboje H&M, podložka na cvičení Sportisimo

A co jste si koupili Vy? Máte pro mě nějaký tip na nákup? Něco co by mi nemělo chybět? :)
Přeji krásný den :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)