čtvrtek 31. července 2014

Spotřebováno - červenec

Ahoj moje milé čtenářky :-*

Poslední dobou mám opravdu nabité dny, do konce srpna nemám žádný volný víkend, ale blog mě baví a nerada bych ho zanedbávala, proto vám dnes přináším nový článek. V červenci se mi zase povedlo spotřebovat pár kosmetických produktů a ráda bych vám o nich něco málo řekla, tak jdeme na to! :)


Sprchový gel Balea Melon tango - ANO
Toto je asi tak mé desáté balení sprcháče od Baley, to asi mluví za vše. Jsou super levné, dobře pění, krásně voní a ani tento nebyl vyjímkou. 

Tělová emulze Balea Mango mambo - ANO
Krásná vůně, řidší konzistence, průměrná hydratace, pro mě na léto ideální. Je to již mé několikáté balení. Tělové produkty od Baley jsou pro mě top.

Tělový gel - krém Garnier - NE
Měla jsem sice jenom vzoreček, ale absolutně mi nevyhovoval. Mám raději tělové krémy než gely, navíc mi na pokožce vytvářel neskutečné hrudky. Jediné co se mi na něm líbilo byla vůně. Určitě bych si ho nekoupila.


Lak na vlasy Cien - ANO
Tento lak na vlasy je vážně super. Je to velké balení (400 ml), které mi vydrželo bez přehánění 2 roky. Nelakuji si všechny vlasy, jenom příležitostně ofinu nebo zvlněné vlasy a tento lak vypadá krásně přirozeně, vůbec neslepuje vlasy ani nevytváří dojem neforemné helmy. Stojí asi 40 Kč, takže není co řešit. Určitě doporučuji!

Peeling Synergen - ANO
Dobře vyčistí pleť, zajímavě voní a na pleti je moc příjemný.
Podrobnější recenze zde.


Šampon a kondicionér Timotei pro objem vlasů - ANO
Tyto dva vlasové produkty mi poměrně vyhovovaly. Příjemně voněly, vlasy po nich byli hezky umyté, ale opravdu musím říct, že měly objem a nebyly zplihlé. Šamponu stačí na umytí opravdu málo, proto i pomalu ubýval. Tahle kombinace je za mě moc fajn.


Masážní olej Tchibo Ylang Ylang - NE
Tento olejíček byl příjemný, na masáže nebo do koupele ideální, hydrataci pokožky ovšem nezvládal. Znovu bych si ho nepořídila.

Lak na nehty Miss sporty Sparkle touch - ANO
Krásný třpytkatý top coat, vypadal krásně na mnoha odstínech laků. Výdrž je výborná i se dobře odlakovává. Určitě si pořídím od této značky nějaký podobný, je vážně moc dobrý!

To už je ode mě dnes vše, těším se na Vás u příštího článku! :)
(PS: V pátek odlétám do Benátek, moc se těším, ale ještě nikdy jsem neletěla, tak mi držte pěsti ať vše dopadne tak jak má :))

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)