úterý 5. srpna 2014

Co jsem dělala v červenci?

Přeji Vám krásný den moje milé :-*

Dnes jsem se vrátila z Itálie, kde jsem si skvěle odpočinula a nabrala nové síly. Musím říct, že Benátky jsou opravdu úžasné, chystám pro vás článek z fotkami, které jsem tam pořídila. Dnes pro vás mám ale fotoshrnutí toho, co jsem dělala v uplynulém měsíci :).

Občas mám strašnou chuť na něco nezdravého

Poprvé jsem ochutnala tatarák a nebyl vůbec špatný

Festivalová sezóna v plném proudu

Nová balení mého milovaného müsli

Selfie nesmí chybět :)

Praxe a můj nejčastější outfit v uplynulém měsíci :))

Selfie 2

Nejen ženy chtějí být krásné :D


 Moje oblíbené laky v červenci

 Mňam mňam

Miluji těstoviny

 Po baňkování

 Návrat do dětských let

Naše nová želvička

Toto jsou všechny fotky, které se mi v uplynulém měsíci nahromadily v telefonu, jak můžete vidět, v červenci jsem si dost "vyžírala" a dvě kila nahoře jsou toho důkazem, snad to brzo vycvičím :)

Mějte se krásně a těším se u dalšího článku :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)