čtvrtek 7. srpna 2014

Nehty v barvě levandule

Přeji Vám krásný den moje milé čtenářky :)

Vítám vás u dnešního článku, který se bude týkat nehtů, jak jste mohly poznat již z názvu. V létě si ráda lakuji nehty pastelovými barvami jako je například mint barva nebo růžová. Všemi oblíbené neonové laky mě nechávají celkem klidnou a nijak zvlášť se mi nelíbí. Dnes pro Vás mám rychlou ukázku mé oblíbené letní barevné kombinace, která je v barvách fialové. Fialovou barvu jako takovou moc nemusím, ale na nehtech se mi moc líbí.



Použila jsem lak od Gabrielly Salvete z kolekce Stars enamel v odstínu 02 Sapphire a lak od Miss sporty v odstínu 344. Tento fialkový lak od Miss sporty jsem si velmi oblíbila, už mám do zásoby koupené druhé balení. Celkově jsem s laky od této značky moc spokojená, stálá cena je 29,90 Kč, mají široký výběr barev, hezky se lakují a hlavně mi na nehtech opravdu vydrží bez poškození tak tři dny, což se vůbec nedá srovnávat např. s laky od Essence, u kterých se mi špičky oloupou ještě v den nalakování. Laků od Miss sporty mám několik a se všemi jsem spokojená.

To byl dnešní rychlý článek a já se na vás těším příště.
Mějte se krásně :-*

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)