neděle 31. srpna 2014

Překvapení od Avonu

Přeji Vám krásné nedělní odpoledne moje milé čtenářky! :)

Dnes pro vás mám po delší době opět recenzi na jeden produkt z vlasové kosmetiky, konkrétně se jedná o šampon od značky Avon.
Musím říct, že nemám ráda produkty typu dva a více v jednom. Vždy upřednostňuj používání každého kosmetického produktu zvlášť. Na léto jsem ale udělala vyjímku a koupila jsem si šampon 2 v 1, který v sobě již obsahuje i kondicionér, na cestování mi to přijde praktické, čím méně lahviček s sebou vozím, tím lépe. Neměla jsem od něj žádná velká očekávání, ale musím říct, že mě příjemně překvapil.


První co mě nadchlo je parfemace. Krásná sladká, ale zároveň svěží vůně manga a zázvoru, který je opravdu poměrně intenzivně cítit, což mám ráda. Navíc je ve vlasech cítit i po vysušení, což se jen tak nevidí, toto opravdu oceňuji a velmi mile mě to překvapilo. Konzistence je krémová, příjemná, šampon má lehce naoranžovělou barvu. Po aplikaci mě nijak nesvědila hlava, neměla jsem vysušenou pokožku hlavy ani přehnaně mastnou. Vlasy jsem si myla klasicky jednou za dva dny, poté už byly lehce zmaštěné. Ovšem po umytí byly vlasy krásně nadýchané, jemné a musím uznat, že měly větší objem než obvykle, což jsem od šamponu za pár korun vážně nečekala!
Toto je má první zkušenost s šamponem od Avonu a jsem vážně moc spokojená. Na cestovnání určitě všem doporučuji, při domácím používání však zůstanu u své rutiny šampon + kondicionér zvlášť. Určitě bych se nebránila dalšímu balení a ráda bych vyzkoušela nějaké jiné alternativy vlasové kosmetiky od této značky.



Máte nějaké zkušenosti s valsovou péčí od Avonu? Ráda si přečtu vaše názory v komentářích :)
Mějte se krásně a užijte si zbytek víkendu! :)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)