středa 10. září 2014

Lakování s Essence a Dermacolem

Přeji Vám krásné středeční odpoledne moje milé! :)

Doufám, že se máte dobře, u nás krásně svítí sluníčko a člověk má hned lepší náladu. Tím spíš, když pošťačka donesla dva balíčky se super věcmi, určitě je uvidíte v nákupech za září. Dnes bych Vám ale ráda ukázala jeden nádherně barevný lak na nehty od Essence, ikdyž ta kvalita dost pokulhává, ale barva je to krásná!



Lak od Essence je krásný fialkový odstín s nádechem lehce do modra a jmenuje se 149 Hello marshmallow! Musím říct, že jsem na něj dostávala poměrně dost pochval, ale ta výdrž, ta je opravdu špatná. Hned druhý den po nalakování už mám nehty oloupané, ikdyž použiji top coat. Naproti tomu třpytkatý lak od Dermacolu je skvělý, vypadá hezky na jakémkoliv podkladu a vydrží klidně pět dní, ten vám mohu s klidným srdcem doporučit.

Jak jste na tom s laky od Essence? Taky máte problém s jejich výdrží?
Mějte se krásně a užívejte sluníčka! :)

1 komentář:

  1. Barvička je pěkná :) Já žádné laky od Essence ještě nezkoušela
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)