sobota 13. září 2014

Přírodní peeling Himalaya

Přeji Vám krásnou sobotu moje milé čtenářky! :)

Dnes pro vás mám mé názory a zkušenosti týkající se peelingu od značky Himalaya Herbals. Tento peeling obsahuje výtažky z indické rostliny nimba a nadrcená meruňková jádra. Výrobce slibuje antibakteriální účinek, zabránění vzniku akné, absorbování přebytečného kožního mazu a snížení jeho vytváření. A jak u mě obstál?


Produkty značky Himalaya jsem chtěla už dlouho vyzkoušet, je mi moc sympatické, že se značka prezentuje jako přírodní kosmetika. Váhala jsem mezi jejich pleťovou maskou a právě peelingem, nakonec jsem se rozhodla pro peeling a bohužel moje očekávání nesplnil.
Balení je jednoduché, peeling je v tubě ze které se snadno vymačkává, nemám mu co vytknout. Ovšem obsah už je horší. Samotný peeling má pro mě osobně příjemnou parfemaci, je dost cítit bylinkami, ale chápu, že někomu by to mohlo vadit. Co se mi ale na tomto produktu nelíbí, že v samotném "krému" je pouze malé množství peelingových zrníček. Jsou tam menší zelená zrníčka, která jsou ovšem strašně jemná a kůži vůbec neobrousí a větších oranžových zrníček (již zmíněných meruňkových jader) je tam tak málo, že výsledek je téměř nulový.
Na pleti je moc příjemný, neštípe, nepálí, nemám po jeho aplikaci podrážděnou pleť, ale na můj obličej bohužel nemá takový efekt jako bych si představovala. Na svoji pleť potřebuji hrubší zrníčka, aby se dostavil nějaký efekt a abych i já měla pocit vyčištění. Mnohem více jsem byla spokojena s peelingem od značky Synergen, který stojí dvakrát méně.
Za sebe bych ho nedoporučila a znovu bych si ho nekoupila. I přesto je mi značka Himalaya jako taková
sympatická a nebráním se vyzkoušet jejich další produkty.



Co byste mi od této značky doporučili k vyzkoušení? Co určitě stojí za to? :)
Mějte se krásně, budu se těšit u příštího článku! :)

1 komentář:

  1. S touhle značkou nemám vůbec žádné zkušenosti :) Peeling od Synergenu chci vyzkoušet
    http://veru-life.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)