úterý 2. září 2014

Spotřebováno - srpen

Přeji Vám hezký den krásky! :)
Dnes pro vás mám článek, který bude o spotřebovaných produktech za uplynulý měsíc. V srpnu jsem se zbavila celkem deseti produktů, všechny jsou z pečující kosmetiky. Přece jenom se pečující kosmetika spotřebovává rychleji než dekorativka. Pokud vás zajímají mé názory na jednotlivé výrobky, pokračujte ve čtení! :)




Balea krém na nohy s heřmánkem- ANO 5/5
Od Baley jsem již měla krém na nohy s ureou, který je tolik vychvalovaný různými blogerkami. Moc mi vyhovoval stejně jako tento. Tento se zeleným víčkem obsahuje výtažek z heřmánku, parfemace se mi moc líbila, konzistenčně byl příjemný a nohy po něm byly opravdu hebké a jemné, žádné ztvrdlé paty.

Balea krém na ruce papája a podmáslí - ANO 4/5
Skvělý krém, poměrně hutný, nevstřebával se úplně hned, ale ruce po něm byly moc hezky hydratované. Příjemně mě překvapil.

Balea antibakteriální gel - ANO 4/5 
Praktické malé balení, trošku nepříjemná byla alkoholová parfemace, ale není to nic, co by se nedalo překonat. Příště bych si ale vybrala něco voňavější. Nemůžu posoudit, jak plnil svoji funkci, ale pocit čistých rukou jsem po něm měla vždy, tak snad ty bakterie byly také zabité :D. Nic proti němu nemám, stojí pár korun, klidně bych po něm sáhla znovu.


Sprchový gel Yves Rocher jahoda - NE 3/5
U tohoto sprcháče jsem si zamilovala hlavně vůni, která byla úžasná a na těle byla cítit i po osušení. Bohužel mě zklamala řídká konzistence, díky které sprcháč velmi rychle ubýval. Nevýhodou je také vyšší cena. Sama už bych si ho už nekoupila a raději bych vyzkoušela zase jiné varianty. Pořád je pro mě top Balea, co se sprchových gelů týká.

Hydratační krém Bioderma - ANO 5/5
Rozhodně doporučuji! Tento krém mi skvěle pomohl s atopickým ekzémem, neskutečně mi ho vyléčil, více než nějaké mastičky na předpis. Pokud se mi zase rozvine ekzém, na 100 % si ho koupím znovu. Byl velmi hutný a dlouho se vsakoval, ale opravdu skvěle funguje!

Sprchový gel Balea červánky - ANO 5/5
Skvělá vůně, která zůstává na těle i po osušení, příjemná parfemace, praktické malé balení. Překvapilo mě, že vůně opravdu vydrží, což u Baley není zvykem. Je skvělý!


Micelární voda Garnier - ANO 5/5
Tato micelárka je podle mě úplně stejná jako ta od Loreal. Na pleti je příjemná, nelepí, nevysušuje, hezky odličuje, v očích nepálí. Nemám jí co vytknout a určitě se k ní po vyzkoušení dalších micelárek vrátím. Zkoušela jsem i obě varianty Biodermy a upřímně nevidím rozdíl mezi nimi a touto.

Tělové mléko Bioderma - ANO 5/5
Příjemné mazadlo s řidší konzistencí a neutrální, nevtíravou, jemnou parfemací. Musím říct, že mělo skvělou hydratační schopnost a dvě kamarádky nezávisle na sobě mi pochválily nohy, jak je mám nevysušené, lesklé, hladké a bez šupinek, což je důkaz místo slibů. Za mě určitě ano!



Roztok na kontaktní čočky Opto soak - ANO 5/5
Co k tomu říct? Svoji funkci plní dobře, nedráždí mi oči. Je to ten nejlevnější roztok, jaký můžete v lékárně sehnat a je opravdu dobrý. Teď jsem si na zkoušku koupila roztok v DM, který je cenově ještě mnohem výhodnější, tak jsem zvědavá jaký bude. Snad se mi nestane nic s očima.. :)

Loreal přeliv na vlasy - NE 3/5
Naprosto průměrný přeliv, není v ničem vyjímečný. Stejnou službu mi udělá barva na 28 umytí od Palette, která stojí o polovinu méně. Nevidím důvod kupovat si tento produkt znovu.

Tak to by bylo pro dnešek všechno. Koukám, že jsem poměrně dost chválila a mezi značkami jasně vede Balea. Ať si každý říká kdo chce, co chce, ale tělovou péči prostě umí :)
Mějte se krásně :-*


1 komentář:

  1. Já jsem zkoušela jen barvu na vlasy a ta byla super, nejlepší jakou jsem zatím měla :). Jinak díky za tip na krém na nožky
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)