čtvrtek 23. října 2014

Můj nákup z galaxie přání

Zdravím Vás moje milé čtenářky a vítám Vás u dnešního článku! :)

Jakpak se máte? Já už mám pro tento týden volno a těším se na nadcházející víkend, jen doufám, že se to počasí umoudří. Když je venku takhle upršeno a sychravo, nemám na nic náladu, nejradši bych se zachumlala do peřin s teplým čajem a celý den ležela, ale to bohužel nejde..
Dnes pro vás mám jen rychlý tip na jeden e-shop s kosmetikou, ze kterého jsem si objednala pár věcí a udělala si tak radost. 
Mluvím o e-shopu Galaxie přání, najdete zde široký sortiment dekorativní, ale i pečující kosmetiky. Já jsem si objednala čtyři produkty, na které určitě můžete očekávat recenze. Se servisem tohoto e-shopu jsem moc spokojena, balíček mi přišel třetí den od učinění objednávky, vše bylo pečlivě zabaleno, aby se nic nepoškodilo. Já za sebe mohu jedině doporučit a myslím, že to není má poslední objednávka. Pokukovala jsem ještě po různých paletkách očních stínů a produktech od značky Natura Siberica, tak třeba zase příště. 



Pořídila jsem si paletku očních stínů v balení se rtěnkou a tužkou na oči od Diega Dalla Palma, prodlužující řasenku Famous, bronzer od W7 a nakonec vanilkový Carmex. Už se těším až všechny produkty důkladně vyzkouším :)

Máte zkušenost s nákupy na Galaxii nebo s některým produktem? Ráda si Vaše názory přečtu v komentářích pod článkem!
Mějte se krásně :-*

5 komentářů:

  1. Na této stránce už jsem byla a okukovala jsem co tam tak mají :) Hned bych si něco vybrala, jen se mi vždycky nechce platit to poštovné :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky by se mi lépe nakupovalo, kdyby se to poštovné nemuselo platit :D Ale jednou za čas je potřeba si udělat radost.

      Vymazat
  2. Na Galaxii jsem zatím nenakupovala, ale vím o nich :D Snažím se moc nešmejdit po eshopech, protože nezůstanu obvykle u jednoho kousku

    OdpovědětVymazat
  3. O eshopu slyším poprvé :) Jinak na Carmex jsem slyšela samou chválu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)