sobota 11. října 2014

Odličovač očí Bione? Děkuji, nechci..!

Přeji Vám krásný slunečný den moje milé čtenářky! :)

Dnes jsem si pro vás připravila opět jednu kosmetickou recenzi na produkt, na který jsem se hodně těšila, ale jak jste již z nadpisu poznaly, dost mě zklamal. Jedná se o dvoufázový oční a pleťový regenerační odličovač od značky Bione. 
Bione Cosmetics je značka české přírodní kosmetiky, měla jsem od nich již několik vlasových produktů a jeden pleťový krém a ze všeho jsem byla nadšená, tento odličovač je však bohužel vyjímkou.



Tento odličovač je dvousložkový, v horní části je olej, v dolní potom klasická neolejová složka, je důležité obě složky před použitím důkladně promísit. Etiketa na zadní straně produktu slibuje důkladné a šetrné odlíčení očí bez štípání. Haha, tento výrobek mi vůbec neodlíčí běžnou nevoděodolnou řasenku, pouze ji rozpatlá všude okolo a v očích štípe jak blázen. Na oči jsem ho testovala tři dny, déle jsem to nevydržela, protože byl v očích opravdu velmi agresivní a po jeho použití jsem měla zarudlé oči ještě celý následující den, nehledě na to, že se mi začaly dělat šupinky suché kůže na očním víčku. Zkoušela jsem ho i na pleť a tam jsem s ním paradoxně docela spokojená. Na pleti je příjemný, obličej po něm není mastný, olej se z pleti rychle vypaří. Neodličuji s ním makeup, ale používám ho na dočištění a k rannímu vyčištění pleti a moc hezky dokáže vytáhnout z pleti všechny nečistoty, takže vůbec nechápu, kde se stala chyba, co se odličování očí týče. Parfemace je poměrně intenzivní a myslím, že by citlivějším z nás mohla vadit, je taková nasládlá, opravdu medová.
Plusem určitě je, že neobsahuje parabeny ani silikony. Značku Bione mám moc ráda, ale tohle je pro mě vážně propadák. Produkt slibuje hory doly a zaručuje jedinečnost a přitom je to velie podprůměrný kousek. Mám v zásobě ještě koupené mandlové tonikum od téže značky, tak jsem zvědavá, jaké bude.
Tento odličovač vám opravdu nedoporučuji, proti němu je mielárka například od Garnier hotový zázrak.

Máte zkušenosti se značkou Bione Cosmetics? S jakým kosmetickým produktem jste v poslední době nejvíce nespokojené?

Budu se těšit na Vaše názory v komentářích, mějtě se krásně :-*

5 komentářů:

  1. Tuhle značku jsem už v drogerii zahlédla, ale ještě jsem nic nezkoušela :) Škoda, že štípe v očích, takové produkty nesnáším :D
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já taky ne, zvlášť když slibuje šetrné odlíčení bez štípání..a nic :)

      Vymazat
  2. Po smíchání vypadá hrozně hezky, ale to štípání v očích by mi taky vadilo ( nosím čočky ).
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I já jsem nositelkou kontaktních čoček, takže to vážně není nic pro mě..

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)