pátek 7. listopadu 2014

Moje aktuálně oblíbená rtěnka

Zdravím Vás! :)

Dnes pro vás mám jeden takový malý tip na rtěnku od Essence. Nenosím moc tmavé barvy na rtech jako je vínová a temně fialová, nejraději mám odstíny do červena a růžova. Na podzim mám ráda o malinko tmavší barvy, ale zase ne nijak extra výrazné. Tento můj požadavek maximálně splňuje tahle rtěnka od Essence v odstínu 06 Barely there! Vypadá poměrně přirozeně a přitom zajímavě. Je to takový kompromis mezi tmavou rtěnkou a rtěnkou v barvě vašich rtů.


Balení je jednoduché, černé, ozvláštněné kroužkem v barvě rtěnky, což je super vychytávka. Pokud máte rtěnek ze stejné řady více, tak hned víte po kterém odstínu saháte a nemusíte rtěnku zbytečně otevírat. Také se mi líbí vyražené logo značky na rtěnce.
Samotná rtěnka má fajn konzistenci, je taková krémovější, což mám ráda. Lehce se aplikuje, nemusí se na ní nijak tlačit. Na rtech je moc příjemná, rty mi nijak nepnou ani je nemám stažené, ale stejně raději před samotnou aplikací nanáším balzám, jsem tak zvyklá a je mi to příjemnější. Já osobně ji používám bez konturky a musím říct, že se mi vůbec nerozpíjí kolem rtů, je stále na svém místě. Jediné co bych tomuto produktu vytkla je výdrž. Rtěnka je označena jako longlasting což rozhodně nesplňuje. Na rtech vydrží tak dvě hodinky, pak je nutno ji znova přetřít. Celý večer nebo den rozhodně nevydrží a to ani kdyby jste nejedli a nepili. Co se vlastností týče, označila bych ji za takový drogérkový průměr, ale ten odstín si mě získal a proto jsem si ji dost oblíbila. Nosím ji zvlášť na podzim a v zimě, ke spadanému listí a třpytivému sněhu je to jasná volba. Určitě vám ji někdy ukážu přímo na rtech v nějakém článku MOTD.




Vlastníte taky nějakou rtěnku z této řady od Essence? Vím, že mnoho blogerek si je poměrně chválilo. Já bych se koupi dalšího odstínu určitě nebránila, za tu cenu nejsou vůbec špatné.

Na všechny Vaše komentáře se budu těšit dole pod článkem!

Krásný den :)

4 komentáře:

  1. Barvička je to pěkná i balení je hezké, jednoduché :). Ještě žádnou rtěnku od Essence nemám
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhle dlouhotrvající rtěnky od Essence mám ráda:)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásná barva :] Jinak já žádnou rtěnku od Essence nemám, jelikož rtěnky moc nenosím, jen výjmečně ...

    http://michaeela-b.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď nejčastěji nosím barevné balzámy na rty, které občas prostřídám právě se rtěnkou nebo leskem :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)