neděle 2. listopadu 2014

Spotřebováno - říjen

Zdravím Vás u dnešního článku.

Ten víkend zase strašně rychle utekl, nezdá se Vám? :) Stihla jsem udělat pár věcí do školy, ale věnovat se i sama sobě. Nedávno jsem objevila spisovatele Jo Nesba (pozdě, ale přece) a momentálně v každé volné chvilce hltám jeho knížky. Píše detektivky, jsou strašně napínavé a já se od nich nemůžu odtrhnout. To jsem ale odbočila. 
Na dnešek jsem si pro vás přichystala článek o spotřebovaných produktech a mých názorech na ně. V říjnu byla má spotřeba poměrně malá. Celkem jsem spotřebovala sedm kusů kosmetiky, z toho dvě toaletky, dva produkty z pečující kosmetiky, dva z dekorativky a jeden vzoreček makeupu. 


Toaletní voda Victoria Beckham Signature - 5/5
Tohle je už mé druhé balení. První jsem dostala od přítele v menší verzi a tak mi zavoněla, že jsem si ji musela pořídit znovu. Voní moc hezky, žensky, ale ne nijak těžce. Nedokážu popsat co přesně z ní cítím, ale voní krásně, výdrž je taky skvělá, dá se mnou tak 5-6 hodin. Navíc jsem na ní často dostávala i pochvaly od okolí. Nemám jí co vytknout. Recenze zde.

Toaletní voda Adidas floral dream - 1/5
Obecně nemám moc ráda vůně sportovních značek a ani tato nebyla vyjímkou. Nezajímavý obal, nevoněla mi, výdrž je mizerná, tak po hodince jsem se musela přestříkat. Dostala jsem ji od bráchy k Vánocům před dvěma lety a vypotřebovala jsem ji až teď a to ještě s přemáháním. Za mě určitě ne.


Alverde barvený gel na obočí - 5/5
Můj favorit číslo jedna! Toto je mé čtvrté balení, ale bohužel ho nemůžu momentálně nikde sehnat. Sháněla jsem ho v Jihlavě, Českých Budějovicích i Brně, ale všude je beznadějně vyprodaný. Doufám, že ho třeba nestáhli z prodeje, nevíte o tom někdo něco? Krásně mi dobarvil a zafixoval obočí a vydržel celý den. Nutně ho potřebuji znovu.

Řasenka Avon Infinitize - 4/5
Od této řasenky jsem neměla žádná velká očekávání, ale docela mě nadchla! Krásně řasy prodlouží a natočí, neslepuje, vydrží celý den bez opadávání nebo rozmazávání. Za mě je to jedna z nejlepších řasenek, které jsem kdy vyzkoušela. Nebránila bych se její opětovné koupi. Recenze zde.


Makeup Loreal Perfect Match - 4/5
Těžko z jednoho vzorečku posuzovat makeup, tento mi vystačil na tři použití a vyhovoval mi. Dělal krásnou pleť, krytí bych označila za střední až lehce vyšší, navíc nebylo nutné ho zapudrovávat. Pokud bych na něj narazila v nějaké slevové akci, nejspíš bych si ho pořídila.

Tělové mléko Avon naturals - 4/5
Toto mléko bylo příjemné na těle, hezky hydratovalo, někomu by mohla vadit vůně, která byla dost intenzivní a těžší než jsem u tělových produktů zvyklá. Mínusem je balení, které je z tvrdého plastu a obsah se z něj špatně dostává, je nutno na něj zatlačit velkou silou.

Loreal casting cremé gloss péče s mateří kašičkou - 3/5
Tato péče byla u barvy na vlasy od Loreal, určená k aplikaci po barvení vlasů, ale v lahvičce jí je hodně, takže to vystačí na více použití. Tato záverečná péče měla naprosto božkou vůni, ale efekt už tak skvělý nebyl. Na mě fungoval stejně jako jakýkoliv jiný kondicionér. Vlasy po něm šly hezky rozčesat, ale to je vše. Průměr. 

Jaké produkty jste dopoužívali v uplynulém měsíci Vy? Máte pro mě nějaký tip na kosmetiku, bez které nemůžu být? Vaše názory si ráda přečtu v komentářích pod článkem :)

Krásný den! 

5 komentářů:

  1. Taky nemám ráda vůně sportovní vůně :)
    Péče s mateří kašičkou krásně voní, efekt byl po prvním použití skvělý ale potom už (jak píšeš) průměrný možná až podprůměrný - ale vyplácat se to musí, že jo :D
    .. a small miracle CZ

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak, přece to nevyhodím :D Navíc jsem stále čekala na nějaký zázrak, že se to zlepší, ale bohužel.. :)

      Vymazat
  2. parfémy od Victorie Beckham ( ale i pánské od Davida ) voní úplně nádherně, jednu mám také doma
    a jsem spokojená i s výdrží :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem s ním byla taky moc spokojená, pánské kupuji příteli a také mu voní :)

      Vymazat
  3. Vůni od Victorie jsem očichala a voní nádherně, ta by se mi taky líbila :) Sportovní vůni od Adidas jsem měla taky akorát fialové balení
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)