úterý 9. prosince 2014

Krásné rty s Astorem

Ahoj holky, vítám Vás u dnešního článku! :)

Dnes jsem si pro Vás zase připravila jednu recenzi, tentokrát na krásnou rtěnku od značky Astor z kolekce Soft Sensation. Musím říct, že tuto značku v drogeriích nějak opomíjím, ani nevím proč. Nikdy jsem od Astoru nic neměla a proto byl čas to změnit. Pokud Vás zajímá, jak jsem spokojená, budu ráda, když budete pokračovat ve čtení :)


Nejprve musím moc pochválit balení, které je krásné. Kombinace zlaté a bílé vypadá luxusně, tato rtěnka bude určitě ozdobou každé kabelky. Dobře se vysouvá, víčko pěkně drží, proti tomu nemám nejmenší výhrady. Vybrala jsem si odstín 201 Bright pink, což je moc hezká růžová s kapkou červené. Neobsahuje žádný shimmer ani třpytky.
Rtěnka je krémová a hydratační, krásně po rtech klouže, snadno se aplikuje a je moc příjemná. Hezky kryje už v jedné vrstvě, ale pokud chcete intenzivnější barvičku, bez problémů se dá vrstvit. Musím říct, že raději než rtěnky používám barvené balzámky, protože většina rtěnek mi rty vysušuje. U téhle jsem se toho taky trochu bála, ale musím říct, že zcela neoprávněně. Když si aplikuji tuhle rtěnku mám stejný pocit, jako když si nanesu na rty balzám. Žádné vysušování nebo pnutí rtů se nekonalo, pouze pokud máte suché šupinky kůže, tak vám je trochu zvýrazní, ale to dělá většina rtěnek.
Co se výdrže týče, dá se mnou tak tři hodiny pokud nejím a nepiji, pak už je nutné ji poopravit. Co ale musím ocenit je to, že se ze rtů ztrácí plynule, nekonají se žádné ostré přechody. Za sebe bych ji určitě doporučila, moc mi vyhovuje. Momentálně mám od Astoru zálusk ještě na jejich slavná máslíčka na rty - Astor Soft Sensation Lipcolor Butter.




Jak jste na tom Vy s kosmetikou značky Astor? Jsou nějaké produkty, které stojí za to vyzkoušet?
Moc mě těší Vaše zpětná vazba v komentářích, jsem ráda za každý názor! :)

Krásný den! :)

12 komentářů:

  1. Barvička je to moc krásná :) Já mám doma teďka od Astoru řasenku a jsem spokojená, ale žádný extra wow efekt nevytvoří
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Řasenky od Astoru jsou v poslední době na blozích hodně populární, mám pocit, že Astor se teď celkově nějak rozjel a sype na nás kupu nových produktů.. :)

      Vymazat
  2. absolutne suhlasime.. s astorom su pery ako v bavlnke ato doslova, pisali sme o tom uz nejeden clanok :) Pozývame ťa k nám na našu úúúžasnú súžať o naozaj hodnotné ceny :) LIPSTICKS JUNGLE GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě se koukná k vám na blog i na giveaway :)

      Vymazat
  3. Od Astoru mám právě jen ta másla, jinak taky nic a taky nevím, proč tuhle značku přehlížím :D Rtěnka vypadá moc hezky, ale sama se asi podívám po nějakém nenápadném odstínu, protože ten ještě nemám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Škoda, že si nedala aj fotku ako vyzerá na perách:), ale má krásnu farbu!:)

    OdpovědětVymazat
  5. Tyhle rtěnky od Astoru mám moc ráda, jsou perfektní na rtech.

    OdpovědětVymazat
  6. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  7. Nádherná barva! :)

    http://day-life-with-me.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)