pondělí 15. prosince 2014

Tip na nákup: Znáte Tiger?

Ahoj holky, vítám Vás u dnešního článku a přeji Vám krásný adventní čas! :)

Dnešní článek bude jen takový rychlý tip na jeden super obchod. Minulý týden jsem šla po Lannově třídě v Českých Budějovicích, což je dlouhá ulice plná obchodů, já osobně tam chodím raději než do velkých obchodních center. Zašla jsem si do mého oblíbeného H&M a New Yorkeru a po cestě jsem míjela obchůdek, který tam dříve nebýval. Neodolala jsem a musela jsem ho zajít omrknout... a nutno říct, že jsem byla v sedmém nebi! Je to obchůdek, kde najdete takové ty kravinky, které sice nepotřebujete, ale děsně je chcete! :D. 
Řetězec se jmenuje Tiger a sortiment zboží je tam opravdu široký, od dekorativních předmětů, různých papírenských potřeb, hraček, pomůcek na DIY, svíček, až po kosmetiku a jídlo. Myslím si, že to bude ideální obchod na nakupování vánočních dárečků pro mé kamarádky a určitě tam tenhle týden musím znovu zaskočit. Minule tam bylo strašně moc lidí, ale tuším, že teď to nebude o moc lepší... :) Vzala jsem si jejich katalog, abych Vám pro představu vyfotila, co všechno je možné tam sehnat. 











No není to naprosto rozkošné? Když jsem tím obchodem procházela, měla jsem pocit, že potřebuji naprosto všechno! :) Více informací o obchodě zde.
Pokud byste měly zájem, při další návštěvě bych pro Vás mohla nafotit sortiment přímo v obchodě, dejte mi dolů do komentářů vědět jestli byste o to stály.

To už je pro dnešek vše.
Krásný den! :)

6 komentářů:

  1. V Tigeru jsem byla o letních prázdninách 2x, je v Brně. Moc se mi tam líbilo, no kdybych tam měla jet teď, tak bych se musela hodně držet, moc pěkné věci
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  2. U nás v Liberci asi před měsícem Tiger otevřeli a je to super obchod. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tiger je boží :) jsem šťastná, že je tady u nás v Brně a mám tak pár nových věcí do mého bytu, ať se mi pěkně studuje.
    Pokaždé, když jdu kolem, tak neodolám a projít si jej prostě musím :)
    úžasné :))
    máš nvou čtenářku, koukni na blog i ke mně :) PinkPomegranate

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zrovna dneska jsem do něj zašla a zase jsem si odnesla pár drobností :) Určitě se podívám, děkuji za pozvání

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)