sobota 20. prosince 2014

Vánoční lakování s NYC a Rimmel

Zdravím Vás, jak se dneska máte?

Já jsem právě umyla okna, teď si asi udělám domácí punč a budu jen tak relaxovat. Venku je nádherně, sluníčko svítí a já mám pocit, jakoby spíš bylo jaro než tři dny před Vánoci. Ideální Vánoce jsou pro mě s kupou sněhu, tahle se nějak nemůžu dostat do té pravé sváteční nálady. Proto jsem si chtěla navodit Vánoční atmosféru alespoň nehty nalakovanými v typických barvách zimních svátků. Jako podklad jsem použila červený lak od Rimmel v odstínu 317 Hip hop a na prsteníček a palec zlaté třpytky z nového laku od NYC, který má odstín 010 Top of The Gold. 
Oba laky se moc hezky lakují, mají široké štětečky, tak jak to mám ráda. Co se mi na nich líbí je to, že rychle schnou, nijak výrazně nesmrdí a na nehtech mi vydrží bez poničení tak tři dny. Tento zlatý lak od NYC jsem použila poprvé a teď ve svátečním čase se mi moc líbí a nejspíš ho nějakým způsobem použiji na nehty i přímo na Štědrý den. Navíc jsem ho koupila v nějaké akci za 37 Kč a to se vyplatí :).




Už víte, jak budou na Štědrý den vypadat Vaše nehty? 
Já v úterý jedu na výlet do Vídně a poprvé navštívím i Primark, tak se můžete těšit na článek s nákupy!

Krásný den! :)

3 komentáře:

  1. Návštěvu Primarku už Ti tď závidím a na článek se budu těšit :). Oba laky vypadají moc pěkně, zrovna dneska budu lakovat červeně a mohlo by mi to až do těch Vánoc vydržet :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem na Primark taky moc zvědavá, uvidíme jestli tam něco zajímavého pořídím :)

      Vymazat
  2. Ja som nechty ešte vôbec neriešila mam ich škaredé a polámane :D ale dakujem za tip určite by som chcela nejaké červené :)
    a budem veľmi rada ak sa zapojiš do giveaway o česku verziu wreck this journal :) GIVEAWAY

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)