pondělí 5. ledna 2015

Bioderma Sensibio Rich

Zdravím Vás holky!

Jak se vám daří? My jsme včera byli letos poprvé na sjezdovce a bylo to skvělé, konečně jsem zase trošku provětrala svůj snowboard. Dnes jsem si pro vás po delší době připravila jednu recenzi a bude jich víc a víc, protože se ke mě stále dostávají nové kosmetické produkty, tak se můžete těšit. Tentokrát bych vám ale ráda řekla svůj názor na pleťový krém, který momentálně používám nejčastěji.


Jak už jste mohli vyčíst z názvu článku, jedná se o krém od mé oblíbené Biodermy, konkrétně o krém Sensibio Rich. Tento krém je určen na velmi suchou citlivou pleť. Ještě před rokem mě dost trápil atopický ekzém na bradě a kolem úst, takže za pleťové krémy jsem ochotna si připlatit a raději preferuji kvalitu nad kvantitou. Nerada bych totiž zase měla osypaný obličej. Balení je jednoduché jako jsme u Biodermy zvyklé. Chtěla jsem vám vyfotit celé složení krému, ale to bylo napsané na krabičce, kterou jsem bohužel omylem vyhodila. Tak jen tak namátkou, tento produkt obsahuje glycerin, který pleť hydratuje, patentovaný komplex Toléridine, který má protizánětlivé účinky a extrakt z hnědé mořské řasy, jehož úkolem je ochrana buněk.  Samotný krém má moc příjemnou hutnější konzistenci. Přes den by na mě byl moc mastný, takže ho používám na noc a je to pro mě ideální. Krém je sice hutnější, ale velmi snadno se roztírá, na pleti netvoří žádné žmolky ani povlak, do pleti se hezky vsákne. Co mi na krémech od této značky moc vyhovuje je to, že jsou absolutně bez parfemace. Mám ráda voňavé tělové produkty, ale na obličej preferuji přípravky bez jakékoliv vůně. V zimě mívám problémy se suššími místy na pleti, tvoří se mi šupinky kolem nosu, úst a očí. Letošní zimu používám tento krém ještě v kombinaci s dalším mým oblíbencem o kterém brzy uslyšíte a tato kombinace se mému obličeji skvěle osvědčila. Má pleť je hezky jemná, vyživená a bez suchých šupinek. Já osobně nemám tomuto výrobku absolutně co vytknout a myslím, že si ho budu kupovat i nadále.


Máte nějaký oblíbený produkt od Biodermy? Nevadí Vám na obličej parfémované krémy?

Budu ráda za každý váš komentář.
Krásný den! :)

4 komentáře:

  1. Na mou pleť by tenhle krém nebyl, ale vypadá moc pěkně :) Možná ho pořídím jako dárek mamce nebo babičce. Od Biodermy mi moc krémy nesedí. Mám dva z řady Sébium, dva Hydrabio a pak oční krém, ale za ty peníze to zázrak není. Moje pleť je zkrátka hodně náročná. A když se ptáš na tu parfemaci, tak dřív jsem vybírala hodně podle vůně, ale teď dávám přednost neutrální parfemaci, popřípadě žádné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám nejraději právě řadu Sensibio a Hydrabio, většinou produkty od Biodermy kupuji v nějaké akci nebo za volné kuponky do lékáren, které mám :)

      Vymazat
  2. Biodermu mám veľmi rada :) Momentálne od nich na pleť používam Atoderm Nutritive a som veľmi spokojná. Ale tento som ešte neskúšala, tak sa po ňom asi popozerám :) Čo sa týka parfumácie tak buď veľmi jemná alebo žiadna.

    http://my-perfectly-imperfect-life-as-andrea.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Atoderm Nutritive je taky můj oblíbenec, s tímhle jsou si hodně podobní :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)