neděle 15. března 2015

Řasenka Maybelline Falsies

Ahoj holky, ráda bych Vás přivítala u dnešního článku! :)

Dnes si dáme po delší době recenzi na jednu řasenku. Tentokrát bude řeč o The Falsies od značky Maybelline. Jedná se o řasenku z řady volum´ Express. Z této řady jsem měla již několik řasenek. Musím ale říct, že tahle se mi zdá ze všech ozkoušených variant této značky nejlepší, ikdyž nejlepší řasenka ze všech to bohužel není. Tu pravou budu muset hledat i nadále. Ale abych nepředbíhala...


Řasenka má klasické buclaté balení, které jde dobře otevírat, obsah je 9 ml. Na kartáček se nabírá akorát produktu, ani ne moc, ani málo. Kartáček má poměrně zvláštní tvar, jak můžete vidět na fotce. Je docela velký, štětinky má daleko od sebe a uprostřed kartáčku je mezi štětinkami větší mezera, která mě při prvním použití překvapila. Lekla jsem se, že mi tam nějaké štětinky chybí :D
Pracuje se s ní hezky, jednoduše se na řasy nanáší a krásně s ní jdou nalíčit i spodní řasy. Tato řasenka slibuje efekt umělých řas, to znamená, že řasy budou po jejím použití natočené a prodloužené. Bohužel u mě se tento efekt nekoná. Obecně mám s řasenkami problémy, své řasy mám krátké a hlavně mi rostou přes sebe, tudíž je téměř nemožné dosáhnout oddělených a dlouhých řas. Řasenka The Falsies je uhlově černá, hezky mi řasy zvýrazní a mírně nadzvedne, ale efekt bohužel není takový, jak bych si představovala. Mírně řasy slepuje, ale to mi dělá většina řasenek a nevadí mi to, pokud to není nijak markantní. Aktuálně ji mám otevřenou třetí měsíc a začala mi na řasách vytvářet žmolečky, tak už ji v brzké době vyměním za jinou. Na očích mi vydrží celý den a nikde se nerozmazává, což je super. Odlíčit jde jednoduše i micelárkou.
Za mě je tato řasenka malinko lepší průměr, ze všech objemových řasenek od Maybelline mi však sedla nejlépe a hned za ní je One by one.
Je pravda, že řasenky jsou strašně individuální záležitost, věřím, že některé z vás může vyhovovat na 100 %.




Zajímalo by mě, jaká je Vaše oblíbená řasenka, abych měla tip co vyzkoušet :)

Krásný den.

10 komentářů:

  1. Koukám, že máme stejné řasy :D Už jsem tak zoufalá, že uvažuju nad nějakým fuj chemickým sérem na růst. Já v poslední době zkoušela různé značky, ale na podzim jsem si jako jistotu koupila mojí oblíbenou Rocketku od Maybelline. Bohužel jsem se k ní ještě nedostala a ani si už přesně nevybavím, jaká je, ale měla jsem ji hodně ráda. Každopádně top řasenku taky ještě hledám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rocketku jsem taky měla a ta mi vůbec nevyhovovala. Řasy mi dělala průměrné, ale strašně se mi rozmazávala kolem očí při běžném denním nošení a snad každé dvě hodiny jsem musela kontrolovat, jestli nemám kolem očí černé šmouhy..

      Vymazat
    2. Taky mám teď Rocketku a řasy mi dělá krásné :) a nebo jsem byla moc spokojená s řasenkou od Oriflamu 3D něco ... :D

      Vymazat
    3. Jak říkám, každému sedí jiná řasenka, je to vážně strašně individuální :) Pro mě byla nejlepší zatím Infinitize od Avonu :)

      Vymazat
  2. Tuto řasenku jsem také měla a byla jsem s ní velice spokojená. Ještě mám v zásobě žlutou variantu...:-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Žlutou Colossalku jsem taky měla a nebyla špatná :)

      Vymazat
  3. Absolutně miluji řasenky Maybelline. Aktuálně mám Colosal volume, ale zkoušela jsem snad všechny a vyhovovaly mi do poslední. Já jsem nadšená z každé, která má větší kartáček. :)
    Pokud by jsi měla zájem o vzájemné sledování blogu, byla bych ráda. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já právě ty extra velké kartáčky moc nemusím, špatně se mi s nimi pracuje. Určitě se na tvůj blog podívám, děkuji za pozvání :)

      Vymazat
  4. S touhle řasenkou žádné zkušenosti nemám, ale už mi moje řasenka od Essence dochází, takže až budu v drogerii je možné, že po ní sáhnu. Mimochodem narazila jsem na tvůj blog náhodou a máš hezký blog, rozhodně jsem ho nenavštívila naposledy!! Byla bych moc ráda, kdybys i ty navštívila můj blog, případně se stala mojí čtenářkou (čtenářství vždy ráda oplácím) !! Měj se hezky..:)
    FASHION & BEAUTY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za pochvalu! :) Určitě se podívám, ale nejsem zastáncem oplácení sledování blogu, jsem ráda, pokud někdo můj blog sleduje proto, že se mu líbí, ne proto, že musí... :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)