středa 13. května 2015

CadeaVera čistící gel pro mladou pleť

Ahoj holky! :)

Doufám, že si užíváte krásného jarního počasí a nejste zavřené doma s učením (stejně jako já). Dnes se vrhneme na jeden mycí gel, který jsem si pořídila ve vídeňském Mülleru. Pokud jste ještě neměly tu čest, Müller je obchod, kde seženete téměř vše. Od jídla, přes hračky až po kosmetiku. Protože jsem zvědavá a ráda zkouším nové značky, rozhodla jsem se vyzkoušet produkt od jejich privátní značky CadeaVera. A jak jsem spokojená?


Tento mycí gel je určen pro mladou pleť do 25 let věku. Slibuje vyčištění pleti i odstranění očního makeupu. Já mám hodně citlivé oči, často mi slzí a lehce se mi tvoří záněty a je mi nějak proti srsti používat na odličování očí gel nebo čistící mléko. Raději sáhnu po osvědčené klasice v podobě micelárky nebo dvoufázového odličovače. Proto vám bohužel neřeknu, jak účinný je tento produkt na odličování očí, jelikož jsem to nezkoušela. Koupila jsem si ho primárně na čištění obličeje ve sprše, k tomuto účelu ho používám a jsem velice spokojená.
Tento mycí gel má pro mě hned dva velké plusy a to je jeho vůně a konzistence. Parfemace je lehce nasládlá, mně osobně je velice příjemná a vždy se proto na jeho používání těším, ale je mi jasné, že někdo má raději neparfémované produkty, takže z toho určitě nebudou všichni tak nadšení jako já. Velkým překvapením je pro mě konzistence gelu. Jsem zvyklá na tekuté gely, např. ten z řady Sébium od Biodermy byl konzistencí srovnatelný s vodou. Tento je naopak vážně hodně hustý, stačí ho malá kapička na celý obličej. Krásně se s ním pracuje, nikde nestéká. Výborně pění, na pleti je příjemný a svoji práci plní na jedničku. Večer ve sprše s ním odlíčím makeup po celém dni a poté ještě dočišťuji micelárkou a musím říct, že vatový tamponek je téměř čistý! Na pleti navíc nijak neštípe, ale naopak je moc příjemný a vůbec nevysušuje. Po některých podobných produktech mám pocit, že se musím jít ihned namazat krémem, jak suchou mám pleť - tento je naštěstí vyjímkou. 
Tento mycí gel na obličej od značky CadeaVera mě stál asi dvě nebo tři eura a nic moc jsem od něj nečekala. Musím se ale přiznat, že si mě získal a zahanbí i mycí gely z mnohem vyšší cenové relace. Já jsem s ním moc spokojená a pokud se zase někdy dostanu do Mülleru, určitě si tam něco od této značky opět pořídím.



Zajímalo by mě jestli používáte mycí gely nebo dáváte přednost jiné formě odličování a čištění pleti? :)

Mějte se krásně! 

14 komentářů:

  1. Vypadá dobře, škoda, že ho neseženu u nás :D Já se po spotřebování zásob chystám taky zalovit v levnějších vodách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to velká škoda, vůbec bych se nezlobila kdyby byl Müller i u nás, mají tam super věci. Já mám právě pocit, že ty levnější věci jsou vážně mnohdy mnohem lepší, než ty drahé :)

      Vymazat
  2. Vypadá skvěle, ale škoda, že nemohu sehnat.. :(

    http://wormake.blogspot.cz/2015/05/kdyz-zari-zelena-hotovo.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Třeba kdyby jsi měla cestu do Německa nebo Rakouska :)

      Vymazat
  3. vypadá skvěle :)
    PS: U mě na blogu právě probíhá GIVEAWAY, budu moc ráda, když se zapojíš!:)
    http://www.lovies47.cz/2015/04/giveaway-03.html

    OdpovědětVymazat
  4. Co jsem měla na pleť zatím 2 čisticí gely - jeden z Avonu a druhý z Oriflamu, tak oba dva mi dost vysušovaly pleť. Takže mám nejradši čisticí vody nebo micelárky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám právě ráda odličování ve sprše nebo vaně, pokud na pleť nepoužiji vodu, nemám pocit dostatečně vyčištěné pleti :)

      Vymazat
  5. Parádní produkt a moc se mi líbí ten obal, růžový :-))
    Zvu Tě na můj blog.
    http://monalisabeautyeri.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  6. Značku vůůůbec neznám, ale gel je mi sympatický. Takže pokud se k němu někdy dostanu, určitě ho vyzkouším. :)
    http://gatetoneverland.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokud budeš mít příležitost, určitě vyzkoušej, vážně za to stojí! :)

      Vymazat
  7. pěkná recenze :) rozhodně vypadá skvěle, čistící gely mám moc ráda :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jeee, moc pěkné fotky :) recenze je super. Do Müllera bych chtěla taky jednou zavítat.

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)