neděle 14. června 2015

Sprej Belcura s částicemi mikrostříbra

Ahoj moje milé čtenářky! :)

Dnes Vám přináším recenzi na jednu takovou netypickou věc. Jedná se o pěnu ve spreji, která obsahuje částice mikrostříbra. Tento výrobek jsem měla možnost otestovat díky portálu Blogerky. cz, za což děkuji.


Oficiální popis: Belcura emulze je vhodná pro suchou, citlivou i podrážděnou pokožku dospělých a dětí už od šesti měsíců a také pro pokožku postiženou atopickým ekzémem. Neobsahuje konzervanty, parfemace, lanolín ani barviva. Vysoce čisté mikrostříbro má protizánětlivé a antibakteriální účinky a dlouhodobě tak napomáhá zabraňovat neustále se vracejícím zánětům způsobených bakteriemi. Ceramidy a kyselina mléčná podporují obnovu struktury pokožky a kombinace hydrofobních a hydrofilních výživných látek udržuje suchou pokožku hydratovanou a chrání ji před vysoušením.

Belcura emulze spadá pod značku Belupo, musím se přiznat, že do teď jsem tuto značku vůbec neznala. Každopádně lékárenskou kosmetiku mám ráda a protože jsem dva roky trpěla atopickým ekzémem na obličeji, byla jsem moc ráda, že jsem mohla tento přípravek zkusit. 
Musím říct, že mě strašně baví ta aplikace. Balení má sprejový aplikátor, který vytváří nadýchanou pěnu. Jak už jsem řekla, pěnu používám primárně na pleť obličeje. Jakmile se začne zapracovávat do pleti, změní konzistenci na velmi hutný krém. Je mastnější, tudíž se i déle vstřebává. Jeho konzistenci bych přirovnala ke klasickým krémům na opalování. Používám ho ale na noc, tudíž mi delší vstřebávání vůbec nevadí. Na pleti je moc příjemný, pleť je po něm jakoby nacucaná vodou. Používám ho asi tři týdny a jsem zvědavá, jaké výsledky bude mít po delším používání. Poměrně snadno se mi na pleti tvoří krupička a suché šupinky, tak třeba mi to tato pěna pomůže eliminovat. Více se dozvíte až ho spotřebuji. Minulý týden jsem si lehce spálila ramena na sluníčku, tak jsem ho zkusila použít a musím říct, že to byla bomba. Pokožku dokonale zchladil a zklidnil, tak ho určitě budu využívat i tímto způsobem. Líbí se mi na něm, že je opravdu bez jakékoliv parfemace, což v přípravcích na pleť upřednostňuji.
Za sebe tuto emulzi hodnotím velmi pozitivně, je to podle mě produkt, který se v domácnosti neztratí. K sehání je v lékárnách. Pokud by Vás zajímalo více informací o této značce a jejich produktech, můžete se mrknout sem.



Znáte tuto značku? Používáte kosmetiku z lékárny?
Budu se těšit na Vaše komentáře a zpětnou vazbu :)

Krásný den!

4 komentáře:

  1. Peti, taky jsem měla tu možnost díky blogerky.cz vyzkoušet a zrovna včera jsem psala článek. Já jsem se strašně spálila, takže mě pomohl s tím spálením, že pokožku zklidnil a rychleji po něm zhnědla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vím, četla jsem :) Bude to super univerzální věc třeba na dovolenou, jen si ho nesmím zapomenout přibalit s sebou :D

      Vymazat
  2. Je fakt, že ho testovalo teď díky blogerkám hodně blogerek a všechny si ho chválí. Já jsem teda letos zkusila poprvé v životě navštívit párkrát před létem solárko a musím říci, že to pomohlo :). Už teď jsem z venku hodně opálená, což se mi nikdy v životě nestalo a ani jsem se nespálila, což bylo pro mě úplně běžné na začátku léta. Ale pokud bych se spálila, tak už teď vím, po čem bych šáhla :). A i ten design se mi moc líbí je takový hravý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se vyloženě nespálím, jediné co se mi pravidelně na začáku léta vždycky spálí je nos :D Ale cítila jsem, že pokožka je po opalování taková napnutá a podrážděná a tahle emulze ji vážně super zchladila. Tím, že se dá použít jak na tvář, tak na tělo, tak to bude super věc na cestování - letos se chystám na vodu a tam ho určitě využiji. Můžu jedině doporučit vyzkoušet :) A design se mi taky líbí, je to příjemná změna oproti jiným lékárenským značkám :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)