neděle 12. července 2015

Gelový krém na nohy Balea

Ahoj holky! :)

Léto je obdobím, kdy ukazujeme naše nožky častěji než obvykle. Aby chodidla vypadala v sandálkách a žabkách pěkně, je potřeba věnovat jim alespoň základní péči - to znamená minimálně jednou za čas obrousit pemzou a pravidelně krémovat, ideálně ještě doplnit o peeling.
Já bych vám dnes chtěla představit krém na nohy od Baley, který jsem si teď v létě moc oblíbila.


Jedná se o krém s výtažkem z červeného pomeranče a s mátovým olejem. Musím říct, že vůně krému je docela dost intenzivní - cítím tam jak aromatickou mátu, tak i citrusy. Tahle kombinace se mi zdá na horké letní dny naprosto skvělá, protože ta parfemace působí velmi svěže. Já osobně dávám v tomto ročním období přednost právě svěžím vůním než nějakým sladkým, ty si nechávám až na podzim a zimu.
Zajímavá je konzistence krému. Nečekejte žádný hutný výživný krém, naopak, jedná se o lehký chladivý gel. Pokud máte rozpraskaná suchá chodidla, tak toto nebude nic pro vás. Krém nemá takové hydratační schopnosti, aby si poradil s již poškozenou pokožkou. Já mám ale chodidla normální, nepotřebují žádnou extrémní výživu a hydrataci, krém používám spíše jako prevenci suchých pat a tak funguje skvěle. V tomto období nosím nejraději balerínky, ve kterých je ovšem cítit každá nerovnost terénu. Často mívám pocit nateklých chodidel a právě v těchto případech tento gel moc ráda používám kvůli jeho chladivému efektu. Krém je řidší, skvěle se roztírá, poměrně dost rychle se vsakuje a nezanechává pocit mastných nohou. Tenhle gelík je pro mě na léto úplně ideální - nejvíc na něm oceňuji jeho lehkou texturu, která nevytváří na pokožce žádný nepříjemný film, svěží parfemace je příjemným bonusem navíc.



Staráte se v létě o svá chodidla více než v průběhu roku? Jaký je Váš oblíbený krém na léto? 

Krásný den! :)

7 komentářů:

  1. Já mám nohy suché, ošklivé a pomalu mi praskají, takže potřebuju právě ten super mega maxi výživný hydratační krém :D

    Zrzavá katastrofa

    OdpovědětVymazat
  2. Super recenze, čím jsem starší a nohám nevěnuji pozornost, tak to jde vidět, takže musím něco dělat. Tento gel vypadá dobře a věřím tomu, že bude i levný :D

    Life By Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj, jsou to klasické ceny Balea, takže cca 40 Kč :)

      Vymazat
  3. musí nádherně vonět, kombinace citrusů a máty je na léto přímo perfektní <3

    OdpovědětVymazat
  4. Teď mám zrovna krém na nohy z Oriflamu, který jsem dostala už v únoru k svátku a pak si ještě i ráda dávám na noc dost hutný krém od Dove :) Taky mám v plánu jít na pedikůru

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)