pátek 7. srpna 2015

Co jsem dělala v červenci?

Ahoj holky, přeji Vám krásný víkend! :)

My za chvíli odjíždíme na řeku Otavu, kterou budeme s přáteli sjíždět. Ještě předtím Vám ale chci ukázat pár fotek, které jsem nastřádala za uplynulý měsíc. V poslední době jsem docela propadla kouzlu instagramu, tak pokud byste měly zájem, klidně mě tam můžete sledovat - odkaz je v pravém postranním panelu.

 nejlepší relax

 moc jsem si oblíbila tento matný bílý lak od GS

 výlet na hrad Roštejn

 zdravá snídaně s domácíma jahůdkama

 moje oblíbená kombinace

 jedna z nejhorších knih jaké jsem kdy četla, přečetla jsem asi půlku a pak jsem to musela vzdát - byla absolutně o ničem

Vysočinafest je už taková letní tradice

 skvělé sušené ovoce a oříšky z Lidlu

 rudá klasika nikdy neomrzí

 po delší době jsem si opět dopřála sushi, mňam

vychlazené ovocné pivo a k tomu dobrá kniha, to si nechám líbit

 máme doma malou natěračku :D

 konečně poslední zkouška za mnou a to si žádá novou manikůru :D

 lívanečky od babičky

 lom Velká Amerika - je tam nádherně!

 další oblíbená letní kombinace

grilovaný pstruh - podobná jídla bych mohla jíst teď v létě pořád

 To už je pro dnešek vše. My pomalu vyrážíme, tak doufám, že nám vyjde počasí.
Užívejte sluníčka! :)

12 komentářů:

  1. oriešky a sušené ovocie s Lidlu sú naj! a ten Roštejn vyzerá pekne, musel to byť fajn výletík :)
    pozývam na giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musím souhlasit, zvlášť to sušené ovoce je mňamka. Děkuji za pozvání, mrknu se :)

      Vymazat
  2. Krásné fotky! Vidím, že jsi vystřídala za tento měsíc fakt hodně laků na nehty :D nejvíc se mi líbí kombinace matného laku s červeným :))

    Saloos BIO Tělový Peeling Čokoláda

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji! No teď v létě si s nehty hraji moc ráda :)

      Vymazat
  3. Fotky jsou úžasné! Viděla jsem fotky těch oříšků a odpoledne si pro ně zajedu, protože ty já prostě můžu! Jinak ten pstruh vypadá výborně.
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc za milý komentář, udělal mi velkou radost! :)

      Vymazat
  4. Moc pěkné fotky. :) Už dlouho sháním nějaký bílý lak takže po tomhle od GS se asi podívám děkuji za tip. :) A ten pstruh vypadá opravdu výborně!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tenhle je super, má velmi dobré vlastnosti. Nejen že vypadá, ale i chutnal výborně :D

      Vymazat
  5. Mmm lívanečky od babičky a všechny ty oříšky ♥ Měla jsi parádní měsíc Péťo

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Červenec jsem si vážně užívala, navíc ještě výhra u Tebe v GA, co víc si přát? :D Ještě jednou moc děkuji :)

      Vymazat
  6. Jééé asi mám hlad :D Super fotky :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)