pátek 28. srpna 2015

Nákupy - srpen

Ahoj holky!

Je to neskutečné, ale další měsíc je u konce. Je jasné, že vás nemůžu ochudit o srpnové nákupy, ikdyž tento měsícjsem si kupovala vesměs jenom pečující kosmetiku do zásoby. Ale je pravda, že jsem si udělala radost i novými botkami místo gumových Melek, které mi bohužel neseděly a už se z nich raduje nová majitelka :).





 výhra od Veru, která mi udělala ohromnou radost, děkuji! :)

 šampon Schauma, Sun dance opalovací sprej a mléko po opalování

intimní emulze Lactacyd, mycí gel na obličej Himalaya, kondicionér Kallos

 objednávka z Parfums - pleťové krémy Ryor a Ziaja

 gel na akné SebaMed, antibakteriální gel Cuticura, univerzální krém v kalíšku Balea

 efektové laky Essence, oční linky a pěnové stíny Pupa

balerínky OK shop, žabky Chorvatsko, ponožky do balerín Lidl

kabelka Mango

To je vše, až kosmetiku pořádně ozkouším, můžete se těšit na recenze.

Čím jste si v srpnu udělaly radost Vy? :)

14 komentářů:

  1. Tak toto vyzerá naozaj veľmi dobre :) Veľmi ma oslovila kabelka a čierne žabky no i ostatné vecičky nie sú na zahodenie. Očividne si si mesiac poriadne užila :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je pravda, že letošní prázdniny si užívám na 100 % :)

      Vymazat
  2. ta kabelka je krásná, takové velké černé mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je krásná, ale moc velká bohužel není. Sama jsem čekala, že bude větší. Teď jí hledám novou majitelku :)

      Vymazat
  3. Jee, Peti, tu samou výhru jsem v Veru taky vyhrála. Ten melounový balzám je naprosto boží, byla jsem z výhry nadšená :) Krém s kozím mlékem od Ziaji používám také, je moc dobrý a ta kabelka je nádherná :)

    August Favourites

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jooo ten melounový balzám je super, používám ho teď každý den :)

      Vymazat
  4. tomu sa vraví prepadnúť nákupnému ošiaľu :D. ale nie, krásne úlovky! teším sa na recenziu tých Ziaja krémov! :).

    Pozývam ťa na GIVEAWAY o novú DEICHMANN KABELKU, ktorá sa práve koná na mojom blogu!
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  5. Peti, moc hezká kabelka :) Intimní mýdlo taky potřebuju nový a malinovej krémík od Baley mám taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru :) ten krém nádherně voní, nejradši bych ho snědla :D

      Vymazat
  6. S těmi krémíky od Balei určitě budeš spokojená, já měla ty předchozí dva (levandulový a třešnový) a byly super! Už se vidím, že si taky koupím minimálně ten malinový :D

    Zapoj se do soutěže o poukaz na 1000 Kč na www.kabea.cz!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zatím na mě čekají v zásobách nepoužité, ale nepochybuji o tom, že mi budou vyhovovat...už jen kvůli té skvělé vůni :)

      Vymazat
  7. jéé takových krásných nových věcí!:D:)

    Já si za srpen koupila oproti tobě jen pár drobností co se týká kosmetiky a oblečení.. ale koupila jsem si do nového bytu novou skřín z ikei :D :)

    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nový byt, nová skřín, to jsou alespoň pořádné nákupy :D Kam se hrabe kosmetika :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)