čtvrtek 5. listopadu 2015

Co jsem dělala v říjnu?

Zdravím Vás mé milé čtenářky! :)

Dnes Vám přináším pár náhodných fotek z uplynulého měsíce. Já osobně mám takovéhle šmejdící fotky moc ráda, to je právě i důvod, proč v poslední době velmi ráda sjíždím fotky na Instagramu, dá se tam najít spousta inspirace. Samozřejmě to má i svoje nevýhody, protože tam vždy objevím spoustu kosmetických novinek, které pochopitelně "nutně" potřebuji.

 snad poprvé jsem vyřezávala dýni a moc mě to bavilo, asi z toho udělám tradici

 moje nová oblíbená podzimní barvička, ale kvalita bohužel nic moc

 takhle to dopadá, když máte studovat literaturu k bakalářce....když na světě je tolik zajímavějších knih.. :D

Vánoční stromeček na začátku října, proč ne? :D

 dokoukala jsem poslední díl Labyrintu - sledoval jste taky někdo?

 no není ten podzim krásný?

 nová micelárka od Baley, časem bych ji moc ráda vyzkoušela

podzimní limitka od Müllera

 další skvělá knížka

 tenhle film určitě musíte vidět, jeden z nejlepších, jaký jsem za poslední dobu viděla

 moje oblíbená kombinace

 přítel vyráběl draka, jen se mu nějak nechtělo létat... :)

nedělní pečení

To už je pro dnešek všechno. Vyřezáváte postavičky z dýní? :)

Krásný den!

10 komentářů:

  1. Letos jsem taky poprvé vyřezávala, bavilo mně to, ale ta Tvoje je mnohem povedenější:-) A pouštění draků se u nás odehrálo ve stejném duchu -přítelova vlastní tvorba, ale létat mu jaksi nešlo:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak aspoň, že se přítelové snaží. Snaha se taky cení :D

      Vymazat
  2. Ta nová micelárka od Baley vypadá super, těším se až ji vyzkouším :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Až spotřebuji micelárky, které mám v zásobě, taky ji zkusím :)

      Vymazat
  3. Jé, ty muffinky se Ti povedly :) Taky jsme si s přítelem říkali, že bysme mohli příští rok vyřezávat dýni. Novou micelárku od Baley už jsem zaregistrovala a právě čekám, až na ni přečtu nějakou recenzi a pak bych si ji případně koupila

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Veru :) Určitě tu dýni zkuste, je to super zábava, nejenom na Halloween.

      Vymazat
  4. Labyrintu jsem viděla asi jeden nebo dva díly, až se budu nudit, tak třeba kouknu na zbytek, ale jsem dost srab, pro mě už je to občas skoro horor :D Strom mě nepřekvapil, já už viděla u nás vyzdobené výlohy, akorát ještě bez zapnutých světel :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Labyrint byl hodně drsný, na můj vkus byl děj možná až moc přitažený za vlasy, ale stejně jsem se od něj nemohla odtrhnout :D No to je děs, dneska bylo vyloženě teplo a svítilo sluníčko a do toho ty Vánoční stromky...

      Vymazat
  5. Very interesting blog ! I like it so much ! nice pics, keep working dear !

    www.madamedaria.blogspot.com if u like my blog, you can follow me i will follow you back

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)