pondělí 29. února 2016

Co jsem dělala v únoru?

Zdravím Vás holky!

Protože je dnes poslední únorový den, ráda bych vám ukázala fotky, které se mi nashromáždily v telefonu za celý uplynulý měsíc. Není jich moc, protože jsem v únoru vůbec nestíhala. Měla jsem ještě dvě zkoušky ze zimního semestru a před dvěma týdny mi začal nový, poslední semestr na VŠ. S tím se pojí psaní bakalářky, desetitýdenní praxe a učení se na státnice, takže s časem na tom teď nejspíš nebudu nejlépe. Ale vidina toho, že za čtyři měsíce už možná bude po všem, je pro mě neskutečně optimistická. Poslední dobou mě ta škola spíš ubíjí, než aby mi něco dávala. Místo praktických a potřebných předmětů máme předměty jako právo, management a podobné výmysly, které jsou pro můj obor opravdu absolutně zanedbatelné. To jsem ale odbočila. Nebudu vás zatěžovat mými starostmi, jdeme na ty fotky! :)

 moje oblíbené palačinky, mohla bych je jíst pořád

 po nějaké době jsem byla opět na Růžové hoře...

 ...a samozřejmě na Sněžce

 můj oblíbený lak v odstínu Manhattan

 začátky jsou vždycky těžké..

 v Kauflandu měli v akci moje oblíbené čokolády, samozřejmě jsem neodolala a udělala jsem si zásoby :D

 další oblíbený odstín od NYC

Lotosové blues dočteno a bylo super, vrhla jsem se na Sedmilhářky a zatím vypadají taky dobře

 jeden únorový víkend jsem strávila na snowboardu v rakouském Lackenhofu

 oblíbená večeře

 nákupíčky z Parfums, brzo čekejte recenze :)

a zásoba knížek, která na mě čekala na počátku února, teď už jsem zredukovala jejich počet na pouhé dvě :)

Co zajímavého jste dělaly v únoru Vy? Ráda se nechám inspirovat :)

Krásný den!

12 komentářů:

  1. Hm, palačinky jsem měla ve čtvrtek a dala bych si je zas :D Stydím se, na Sněžce jsem ještě nebyla... A laky jsou krásné :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sněžku určitě někdy navštiv, já hory miluju a vážně stojí za to! Jak tady ty palačinky vidím, tak na ně mám taky chuť, asi si je o víkendu udělám :)

      Vymazat
  2. Tak tam vypadá nádherne <3 .. to jídlo! a laky! krásne moc :-)

    OdpovědětVymazat
  3. No já jsem se vlastně v únoru ještě taky učila na zkoušky a od minulýho týdne nám začala škola a máme pořád nějaký úkoly, takže mi přijde, že pořád jen dělám něco do školy :D
    Jak já bych si dala ty palačinky :) Líbí se mi trio od MR

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje dny jsou převážně taky naplněné povinnostmi do školy, z toho si nic nedělej :D Trio od Makeup Revolution pilně testuji a zatím super :)

      Vymazat
  4. Mňam, ty palačinky, jsi mi udělala chutě:-) A už se těším na recenze nákupu z Parfums, na dvě ze tří věcí mám políčeno, tak jsem zvědavá, jestli mé rozhodnutí podpoříš pochvalnou recenzí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Udělala jsem chutě i sama sobě, jak se tady koukám na tu fotku, tak bych si je taky hned dala :D Zatím zkouším dvě věci a obě se mi zdají fajn, uvidím po delší době. Tak snad tě mé recenze potěší :)

      Vymazat
  5. Krásny článok a máš super blog. Nechcela by si sledovať navzájom? Ak áno daj mi vedieť.
    http://andreanalens.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Ráda se na tvůj blog podívám a uvidím, jak se mi tam bude líbit :)

      Vymazat
  6. Super, že sis pořídila ten zelený jíl, protože je vážně skvělý :)


    Maybelline Baby Skin

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to ráda slyším, já jsem ho zatím ještě nezkoušela :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)