úterý 16. února 2016

Exfoliační mycí pleťový gel Himalaya

Ahoj holky!

Dnes bych vám ráda řekla pár slov o mém oblíbeném čistícím pleťovém gelu. Mám ho už nějakou dobu a pomalu se blížím na jeho dno, tak je nejvyšší čas pro sepsání článku.


Tento pleťový gel je určený pro všechny typy pleti. Je vhodný ke každodennímu používání a je bez obsahu mýdla. Kromě jiného obsahuje drť z meruňkových jader, navíc je obohacen o rostlinu nimba, citron, aloe vera a extrakt z červené čočky. Gel má příjemnou nasládlou vůni, hustější konzistenci a skvěle se s ním pracuje. Velmi dobře pění a já mám po jeho použití pocit opravdu vyčištěné pleti. Tím, že obsahuje zrníčka různé velikosti a hrubosti, navíc funguje i jako skvělý peeling. Výborně odstraní odumřelé kožní buňky a šupinky suché kůže. Já mívám přes zimu pleť suchou a občas nějaké mastnější místečko. Musím ale říct, že gel mě vůbec nevysušuje ani po jeho použití necítím žádné nepříjemné pnutí. Pleť je po jeho použití taková zářivější, vyčištěná a přitom jemná na dotek. 
Podle mého názoru je tohle jeden z nejlepších gelů, jaké jsem zkusila a že jich nebylo vůbec málo! Vyhovuje mi jeho konzistence, parfemace i hrubost zrníček a částeček. Kupovala jsem ho v létě na Slovensku v DM drogerii, ale myslím, že by snad měl být dostupný i u nás. Pokud si rády odličujete makeup a čistíte pleť na mokrý způsob, tak tenhle gel rozhodně doporučuji zkusit. Teď chci vyzkoušet ještě další mycí gely, ale vím, že k tomuhle se můžu kdykoliv vrátit a budu spokojená. Z této řady jsem měla už hrubší peeling, o kterém jsem se zmiňovala zde a byla jsem s ním taky moc spokojená.


Jaký je Váš favorit mezi pleťovými mycími gely nebo peelingy? 

Moc se těším na Vaše tipy!

Krásný den!

6 komentářů:

  1. Tak to se po něm budu muset podívat, ať taky vyzkouším, od téhle značky jsem ještě nic neměla, čistící gely se zrníčky mám ráda, přijde mi, že dokážou pleť líp vyčistit:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky mám potom takový lepší pocit. Tyhle gely se zrníčky používám ráda samostatně a čiré bez zrníček zase s elektronickým čistícím kartáčkem. Tak mi to vyhovuje nejvíc :)

      Vymazat
  2. Měla jsem od téhle značky masku a ještě jedno balení na mě čeká :) Byla moc fajn, jen mě mrzelo to složení, protože tahle značka se mi na první pohled jevila jako nechemická :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se v tom složení upřímně moc nevyznám, ale taky mám značku Himalaya zafixovanou spíše jako přírodnější.

      Vymazat
  3. Peeling mám ted od Nivei, tuhle značku neznám :)
    Denisse Beauty

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Od značky Nivea jsem taky měla kdysi mycí gel a nebyl vůbec špatný :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)