úterý 31. května 2016

Nákupy - květen

Zdravím Vás holky!

Vím, že to opakuji každý měsíc, ale je neskutečné, jak ten čas rychle ubíhá. Květen utekl jako voda, ale já bych ho potřebovala alespoň dvakrát tak dlouhý, abych měla pocit, že jsem opravdu dostatečně připravená na státnice. No uvidíme, ono to nějak dopadne. Tenhle měsíc jsem taky měla narozeniny, takže jsem dostala nějaké penízky a dárkové poukázky, za které jsem si nakoupila pár kosmetických radostí. Navíc jsem s příchodem sluníčka měla pocit, že nemám co na sebe (klasická ženská, skříň mi praská ve švech), takže jsem si pořídila i nějaké nové kousky do šatníku :)


 tělový sprej, sprej na nohy, krém na nohy, šampon + kondicionér, krém na ruce - Avon

 u holek z blogu Ultimate chic se mi podařilo vyhrát krásnou GA, už se moc těším až vyzkouším Kiko kosmetiku a vosk už samozřejmě pálím

 krém na opalování Astrid, štětec na makeup E-bay, tužka na oči Yves Rocher, paletka očních stínů Gabriella Salvete

 tělový krém Isana, svíčky Yankee Candle

  konečně se mi poprvé podařilo vyhrát DM box, ze kterého mám velkou radost

 boty - Deichmann

křivák a šaty H&M, kabelka Mango
tričko Bonprix, šaty Vinted

A jsme u konce. V nadcházejících měsících mám v plánu se trochu krotit a opravdu jenom doplňovat zásoby pečující kosmetiky. Co pěkného jste si v květnu pořídily Vy?

Mějte se krásně! :)

20 komentářů:

  1. DM box závidím, já nikdy štěstí neměla :D Jeho obsah vypadá skvěle :) Vlasovka z Avonu mi bohužel nesedí, ale tahle řada voní skvěle. Já v květnu moc nenakupovala, ale měla bych, celý život mám nedostatek letního oblečení a krom balerín a jedněch sandálů nemám žádně boty :D Státnice v pohodě zvládneš :) Kolikátého jdeš, abych mohla držet palce? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já teď poprvé a je to fakt fajn výhoda, jinak ty jejich body stejně nevyužívám. Tohle je příjemná radost, navíc ty krabičky jsou samy o sobě taky boží :D Doufám, že jo, už to chci mít za sebou. 8.6. mám praktické a někdy v následujícím týdnu ústní. Děkuji za podporu :)

      Vymazat
    2. Dobře, osmého budu doma, tak můžu držet palce důkladně :)

      Vymazat
  2. Také DM box upřímně závidím. A jinak se mi nejvíce líbí samozřejmě Yankee Candle a paletka GS.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak třeba se ti příště s DM boxem taky poštěstí :)

      Vymazat
  3. Jee moc se mi libi kousky z obleceni i kosmetika :)

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám pocit, že čím víc toho ve skříních mám (lépe řečeno, čím víc mi praskají ve švech:-D), tím víc se prohlubuje dojem, že nemám co na sebe:-D Ale koupila sis krásné kousky, křivák i oboje šaty jsou úžasné:-) A paletku od GS jsem si taky pořídila a jsem z ní nadšená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak mám, občas jsem sama překvapená z toho, co doma ve skříni najdu, např. úplně nové oblečení ještě s cedulkou, na které jsem zapomněla :D Paletka je vážně super, za ty peníze bezkonkurenční :)

      Vymazat
  5. veľmi pekné nákupy :) páči sa mi bundička a kabelka :) a z kozmetiky paletka GS :)
    MakeUpByVeo

    OdpovědětVymazat
  6. Ten DM box je užasny ta kaša mňam:) a pekne topanočky aj ostatne oblečenie krasne:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, kaši mám v plánu dát si zítra k snídani. Jsem na ni zvědavá :)

      Vymazat
  7. Tentokrát byl DM box povedený...já hi, zase, nevyhrála :-( Chia semínka jsou IN a proto- mám chia puding v lednici :-) zvu tebe i tvé čtenářky ke mně:O všem? Ovšem!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si chia semínka občas přihodím do ovesné kaše, ale jinak jsem jejich kouzlu zatím nijak nepropadla :)

      Vymazat
  8. A já si myslela, že je to štětec od Real Techniques :D DM vypadá moc dobře, uděláš na něj pak článek?
    Křivák a šaty jsou moc krásné!

    Parfums Tips

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Výrobce se asi nechal vzhledem trochu inspirovat :D Určitě ho zmíním v nějakém článku :)

      Vymazat
  9. ta Mango bunda je uzasna!

    Pozývam na veľkú letnú GIVEAWAY tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/05/rexona-giveaway.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)