úterý 6. září 2016

Co jsem dělala v srpnu?

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Dnes vám přináším článek s fotografiemi, které se mi v uplynulém měsíci nahromadily v telefonu. Srpen byl mým posledním volným měsícem, jelikož od září jsem nastoupila do zaměstnání na plný úvazek. Jako každý měsíc, je to i tentokrát hodně o jídle, protože dobré jídlo si prostě neumím a nechci odpírat. Pokud si chcete udělat chutě, pokračujte ve čtení :D

 hodně mě začalo bavit pečení., pekla jsem jak zdravé dorty...

 ...tak i ty poctivé z pravé smetany

 moje oblíbená kosmetika


 přečetla jsem dvě skvělé knížky, které vám mohu jedině doporučit

 ochutnala jsem melounovou Kofolu


 k snídani jsem si zamilovala rýžovou kaši s ovocem a javorovým sirupem

 pořídila jsem si novou dekorativní kosmetiku...

 ....a samozřejmě jsem doplnila i zásoby pečující kosmetiky

 navštívila jsem pobočku Zootu, kde mají dokonalé kabinky

 byla jsem kamarádce na svatbě


 zkoušela jsem nové laky na nehty


 dopřála si výborné obědy

a strávila jsem nádherný víkend na Pálavě


A jsme u konce. Co jste v září dělaly vy? :)

Těším se na vaše komentáře a přeji krásný zbytek týdne!

11 komentářů:

  1. jooj toľko dobrot mňam takto na večer nemôžem pozerať lebo dostanem pažravku:)))krasne torty sa ti podarili parada

    OdpovědětVymazat
  2. Jak by nestačily fotky dobrého jídla, tak ještě fotky s kosmetikou, to pak nevím, co obdivovat dřív:-) Jak se Ti líbí v práci, jsi tam spokojená?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Joo, jídlo a kosmetika to je moje :D V práci super, jsem spokojená, akorát se ještě musím doučit pár věcí a myslím, že to bude fajn :)

      Vymazat
  3. tie dortíky vyzerajú super, nepodelíš sa o recepty? :)) jooj a t jedlo, mňamka :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klidně se podělím, ale sem se mi to vypisovat nechce. Napiš mi sem e-mail, s radostí ti je pošlu :)

      Vymazat
  4. takze to bol mesiac a dobrom jedle a super kozmetike :)


    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o kulmu ROWENTA a velky balicek kozmetiky DOVE, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám takový snad každý měsíc, když nepočítám povinnosti :D

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)