úterý 20. září 2016

Dlouhodržící tekuté rtěnky Dermacol

Zdravím Vás moje milé čtenářky!

Někdy na začátku července jsem neodolala a pořídila jsem si dvoufázovou rtěnku od české značky Dermacol na kterou jsem slyšela hodně pozitivní ohlasy. Výrobce slibuje až šestnáctihodinovou výdrž, což mě nalákalo a rtěnku jsem si pořídila. A nezůstalo pouze u jednoho odstínu... :)


Rtěnka má dvě části. Jedna polovina obsahuje samotnou tekutou rtěnku, která se nanese a následně se zafixuje průhledným gelem z druhé poloviny balení, který dodá barvičce lesk a zafixuje ji tak, aby na rtech dlouho vydržela. Aplikátory jsou velmi příjemné a výborně se s nimi pracuje, krásně a precizně se s nimi vykreslí i úzké rty. Samotná barva a rtech poměrně rychle zasychá, takže je potřeba s nanášením nijak neotálet. Já jsem si vybrala odstín 01 což je světloučká růžová a 06, která představuje tmavší výraznější růžovou barvu. Oba tyto odstíny kryjí výborně v jedné vrstvě, ale v případě potřeby lze aplikovat vrstvy dvě. Více vrstev ovšem nedoporučuji, protože pak se ze rtů nehezky drolí a nadělají více škody než užitku. 
Rtěnky samy o sobě jsou na rtech velice komfortní, já sama nepociťuji žádné velké pnutí ani pálení rtů, ani nezvýrazňují nedokonalosti na rtech jako třeba matné rtěnky. Po odlíčení jsou rty maličko vysušené, takže je vhodné dodat jim péči v podobě hydratačního balzámu nebo aplikovat samotný balzám přímo před aplikací rtěnky, ale následně otřít ubrouskem, aby se barva dobře chytla a byla celistvá. 
Určitě vás ale zajímá slibovaná výdrž. Já za sebe můžu potvrdit krásných dvanáct hodin bez žádné velké viditelné změny, což mě nadchlo! Tyhle rtěnky prostě drží celý den i když jíte, pijete a celý den mluvíte. Dokonce si jich už všimly i moje kamarádky, které se mě ptaly, co to mám za rtěnku, že mi pořád drží. A hádejte co? Běžely si ji samozřejmě koupit taky a jsou moc spokojené. Jenom jedna kamarádka si stěžovala na přílišné vysušování rtů, ale s tím já problémy nemám. Zkoušela jsem tyto rtěnky odlíčit micelární vodou, ale na to můžete rovnou zapomenout. Je potřeba silnějšího kalibru v podobě dvoufázového odličovače nebo třeba kokosového oleje. Já jsem z tohoto produktu upřímně nadšená a rozhodně je to pro mě objev letošního roku! Ještě si chci pořídit minimálně klasický rudý odstín a omrknout, zda si v jejich nabídce ještě nevyberu nějaký další pěkný odstín na běžné denní nošení.



Zkoušely jste tyto rtěnky nebo máte nějakého jiného oblíbeného "držáka", který vydrží celý den? :)

Mějte se krásně!

8 komentářů:

  1. Docela jsi mě nalákala, protože kdyby mi něco na rtech vydrželo tak dlouho, asi bych se rtěnky nosit naučila :) Já nedávno četla super recenzi na ty matné Melted od TF a docela dost jsem tu investici zvažovala, ale asi zkusím nejdřív ten Dermacol :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na matné od Too Faced jsem taky koukala, ale u nás bohužel nejsou k dostání odstíny, které by se mi líbily. Já zatím testuji matné rtěnky od Jordany, ale ty lesklé jdou ke mně tak nějak víc :)

      Vymazat
  2. Já jsem si naprosto zamilovala č.4 je to dokonalá červená.. Za mě jsou to skvělé rtěnky, a vřeele doporučuji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si původně nemohla vybrat z nabídky odstínů, protože jak mám rtěnek a lesků habaděj, tak člověk hledá barvu, kterou ještě ve sbírce nemá a to je pak dost potíž:-D Ale ten odstín 01 se mi líbí:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já zas tak velkou sbírku nemám, takže si vyberu lehce :) Rozhodně je doporučuji vyzkoušet, minimálně klasická rudá se určitě využije na nějakou příležitost.

      Vymazat
  4. Tuhle rtěnku jsem ještě nezkoušela, ale už dlouho si na ni brousím zuby. Právě na odstín 06, který se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)