pátek 28. října 2016

Spotřebováno - říjen

Zdravím Vás holky a přeji krásný sváteční den! :)

Další měsíc je pomalu na svém konci a proto dnes přicházím s rekapitulací vypotřebované kosmetiky. Tento měsíc se mi tady sešlo celkem šestnáct kousků + dva vzorečky, což je na mé poměry velké číslo. Kromě jiného jsem se podívala na dno i svému oblíbenému parfému, takže se pomalu začínám poohlížet po nové vůni (ne, že bych jich doma neměla ještě asi dalších pět :D). Nějaké tipy?



Dvoufázová micelární voda Garnier - 5/5
S touhle micelárkou jsem byla nadmíru spokojená. Odlíčila bez problému i voděodolný makeup, nepěnila, nelepila a neucpávala póry. Na pleti byla příjemná a o mé spokojenosti svědčí další pořízené balení. Samostatná recenze zde.

Bezoplachový kondicionér Bione Cosmetics - 5/5
Bezoplachové spreje mám moc ráda a jeden čas jsem je používala opravdu hodně. Tohle je už můj druhý sprej od této značky a s oběma jsem byla nadmíru spokojená. Vlasy šly po jejich použití krásně rozčesat a navíc byly krásně lesklé a prostě vypadaly zdravě. Rozhodně si v budoucnu pořídím zase nějakou jinou verzi. Bione tyhle kondicionéry opravdu umí.

Šampon Pantene Aqua Light - 3/5
Nedávno jsem se o něm zmiňovala v samostatném článku. Byl příjemný, hezky voněl a vlasy umyl, ale nic navíc jim bohužel nedodal. Za mě je to průměrný šampon a znova ho mít nemusím.


Termální voda Uriage - 4/5
Upřímně musím říct, že nevidím moc rozdíl mezi termálními vodami a klasickou vodou ve spreji od Baley. Každopádně proti tomuto produktu nemůžu říct nic špatného. Voda měla jemný rozprašovač, byla příjemná a já jsem ji moc ráda používala v létě na osvěžení pleti nebo při aplikaci mastného krému nebo oleje pro lepší vstřebání. Že by ale nějak blahodárně působila na stav pleti jsem nezaregistrovala. Stejně dobře mi poslouží i x-krát levnější produkty.

Tělové mléko Playboy - 5/5
Pokud nějakou značku v drogerii opravdu přehlížím, tak je to právě Playboy. Tahle značka mě vůbec nebere, mám pocit, že už na ní nemám věk a ty obaly se zaječími oušky tomu taky moc nepřidají. Proto mě tak moc překvapilo tohle mléko, které jsem dostala od Veru. Krásně květinově vonělo, mělo skvělou konzistenci, dobře se vstřebávalo, nelepilo na pokožce a velmi dobře ji hydratovalo. Moje tělo bylo po použití tohoto mléka krásně jemné. Byla jsem velmi mile překvapená a moc spokojená.

Roztok na kontaktní čočky Opto Soak - 5/5
Asi už nemusím nic říkat, kupuji ho stále dokola. Vyhovuje mi.


Krém na ruce Balea - 5/5
Jednalo se o můj první krém na ruce od této značky a nic moc jsem od něj nečekala. Předčil ale mé očekávání. Naprosto nádherně sladce voněl, měl hutnější konzistence a ruce po něm byly dobře hydratované, hebké a provoněné. Používala jsem ho moc ráda a bavil mě, klidně bych si ho pořídila znovu.

Zelený jíl Saloos - 4/5
Na tento produkt jsem psala samostatnou recenzi. Jednalo se o zelený prášek, který po smíchání s vodou vytvořil jílovou čistící masku, která se dala použít jak na pleť, tak i na tělo. Používala jsem ho ráda a kupodivu mi nevadila ani složitější příprava. Po této masce jsem měla pleť neskutečně hebkou a měla jsem i menší množství černých teček. Určitě se vyplatí vyzkoušet.

Čistící houbička Calypso - 5/5
Používala jsem ji právě k sundání zmiňované masky z obličeje. Je to můj pomocník bez kterého už se neobejdu, stojí pár korun a já jsem si ji tak oblíbila, že ji nejspíš pořád budu mít doma a další do zásoby. Lze využít i k čištění pleti klasicky při použití s mycím gelem, ale to jsem zatím nezkoušela.


BB krém Loreal Nude Magique - 3/5
Jednalo se o bílý krém, který v sobě měl zrníčka pigmentu a při aplikaci se zabarvoval. Tenhle nápad mě hodně bavil, ikdyž nevýhoda je, že se musí nanášet pouze prsty. Měla jsem odstín light a musím říct, že světlý nebyl ani náhodou. Seděl mi až v létě, kdy už jsem opravdu hodně opálená a to nejsem žádná bledule. Jinak byl na pleti příjemný, dobře se nanášel. Pokud chcete krytí, tak tohle nebude nic pro vás. Krytí nula nula nic, pouze sjednotil odstín pleti. Mně ale na léto takovéhle produkty úplně stačí a vyhovují mi, nechci v létě pleť zatěžovat těžkými makeupy, takže jsem s ním byla docela spokojená. Je to prostě takový tónovaný krém. Koupila jsem ho kdysi v nějaké blogsale za 30 Kč a za tu cenu jsem s ním byla spokojená, ale za plnou cenu, bych si ho nepořídila. Myslím, že existují lepší produkty na podobném principu.

Pudr Maybelline Affinimat - 5/5
Skvělý pudr, jemně namletý, krásně pleť zmatnil a zafixoval makeup. Toto balení mi vydrželo snad rok a to mi ke konci pudr spadl a rozbil se, jinak bych ho používala ještě dnes. Pokud na něj někde narazím v akci, ráda si ho pořídím znovu. Nemám mu co vytknout.

Gelové oční linky Maybelline - 5/5
Mám je doma už strašně dlouho a jeden čas jsem se používala denně a byla jsem moc spokojená. Dobře se s nimi pracovalo a držely opravdu celý den bez poškození. Teď si však linky dělám spíše vyjímečně a preferuji tekuté linky nebo ve fixu, takže s těmihle se rozloučím, nicméně fungovaly skvěle.

Parfém Britney Spears Fantasy - 5/5
Naprosto dokonalá vůně, kterou jsem cítila na kamarádce a musela jsem si ji taky pořídit. Je to krásná sladká květinová ženská vůně, pokud ji někde uvidíte, určitě očichejte. V životě by mě nenapadlo, že bude tenhle dokonalý parfém pocházet zrovna od Britney, kterou nemám vůbec ráda. Parfém na těle dlouho vydržel a já ho můžu jenom doporučit. Měla jsem ho asi dva nebo tři roky, takže si od něj dám ráda pauzu, ale rozhodně bych se mu nebránila ani do budoucna. Skoro vždy, když jsem ho měla na sobě a byla jsem v jiné společnosti lidí, tak se mě někdo ptal, čím tak hezky voním. Takže doporučuji jak za sebe, tak i za svoje okolí :)


Balzám na rty Yves Rocher - 5/5
Balzámky na rty od této značky patří mezi vůbec mé nejoblíbenější. Tenhle kokosový byl super, krásně hydratoval a vůně byla opravdu autentická. Doma mám ještě další dva balzámky od YR, což svědčí o mé spokojenosti.

Lesk na rty Essence - 3/5
Určitě si pamatujete tyhle lesky, protože když se Essence rozhodlo je vyřadit z prodeje, tak kolem toho byl docela humbuk, protože si je oblíbilo spousta blogerek. Já jsem měla červený odstín, což byla klasická červená. Jednalo se o více pigmentovaný lesk, který tak akorát lepil a celkově byl na rtech docela příjemný. Svého času jsem ho používala ráda, protože dobře vypadal a hezky voněl, ale poslední dobou jsem po něm sahala spíše sporadicky. Navíc už změnil vůni, takže je načase se s ním rozloučit.

Top coat Essence Gel-look - 5/5
Jedná se už o moje druhé balení, mám ho moc ráda a možná si pořídím i další. Nehty po jeho použití jsou krásně lesklé a spodní lak opravdu vydrží podstatně déle, než když nadlak nepoužiji. Rozhodně stojí za vyzkoušení.

Parfém Yves Rocher Quelques notes d´Amour - 2/5
Vůně byla příjemná, ale ke mně nějak neseděla, není to prostě moje vůně. Na mě byla moc silná a sladká, nepořídila bych si ji. Spíše je to podle mého názoru něco pro zralejší ženy. 

Krém na ruce Loccitane - 5/5
Měl příjemnou čistou parfemaci, hutnější konzistenci, velmi dobře ruce hydratoval a rychle se vstřebával. Po funkční stránce mu nemám co vytknout, ale ta cena je na můj vkus astronomická a nejsem ochotná dát tolik peněz zrovna za krém na ruce. Bohatě si vystačím s mnohem levnějšími produkty.

A jsme na konci. Zkoušely jste něco z této kosmetiky? 

Mějte se krásně, těším se u příštího článku! :)
 

10 komentářů:

  1. Mě krámy od Balea příliš nesedí, jsou takové tekuté a málo hydratační a micelárky Garnier také přiliš nemusím, ale jinak moc pěkný článek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý preferuje něco jiného a každému něco jiného sedí, to se mi na kosmetice líbí :)

      Vymazat
  2. Měla jsem micelárku Garnier, ale ta mi nesedla, naopak šampon Pantene je můj oblíbený. A co se týče Playboy, já mám tuhle značku ráda a to už taky nejsem teenager:-) Sprchové gely krásně voní a mám i nějaké vůně a i s těmi jsem spokojená:-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sprchový gel jsem nikdy neměla, jenom kdysi tu toaletní vodu a nebyla špatná. Některé značky opomíjím, ani nevím proč :)

      Vymazat
  3. Ja mám tiež niekoľko balzamov na pery Yves Rocher a patria medzi moje obľúbené♥

    OdpovědětVymazat
  4. Já měla od Baley asi tak dva krémy na ruce a naopak jsem spokojená nebyla. Teď mám na nohy s ureou a používám ho i na ruce a je fajn. Šampon Pantene jsem měla ráda, ale zázrak to taky nebyl. Na termální vodu mám stejný názor a maskování bez houbiček už si nedokážu představit :) Jinak dobrá spotřeba, taky jsem měla říjen docela úspěšný, akorát čas na psaní bude až tak ve středu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle byl můj první krém od Baley a vážně mi vyhovoval, až mě to překvapilo, protože na jejich krémy na ruce jsem právě neslyšela moc chvály. Houbičky jsou super pomocníci, bez nich je to pracnější a zdlouhavější :) Už se moc těším na tvůj článek o spotřebovancích.

      Vymazat
  5. Pěkné spotřobaváno. Měla jsem krém na ruce Loccitane a za mě teda nic moc

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mně ten vzoreček vystačil pouze na pár použití, ale jako dobrý. Těžko říct, jak by mi vyhovoval dlouhodobě :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)