čtvrtek 8. prosince 2016

Co jsem dělala v listopadu?

Zdravím Vás holky!

Dnes bych se chtěla naposledy vrátit k uplynulému měsíci a to v podobě fotek, které se mi za tento měsíc nashromáždily v telefonu. Od té doby, co pracuji na plný úvazek mi čas utíká neskutečně rychle a ani tentokrát tomu nebylo jinak. Už se těším na jaro, až se zase dny trošku prodlouží a objeví se sluníčko. Ale užívám si i tyhle zimní měsíce, protože se na nich snažím hledat jenom to dobré. Třeba čaje, horkou čokoládu, knížky, vánoční filmy, trhy, mikuláše, punč, svařák, bruslení, lyžování a zimní heboučké oblečení. Můžete se podívat, co mi zpříjemnilo měsíc listopad :)

 pochutnávala jsem si na mém milovaném sushi

 v poslední době mě hodně baví pleťové masky a ty od Baley se zdají být super

 darovala jsem tuto kosmetiku, která mi stejně jenom ležela nevyužitá doma a někomu dalšímu udělá ještě radost :)



 v tomto počasí nedám dopustit na teplou deku, dobrou knihu a hrnek čaje = idylka

 moje sbírka bronzerů, není jich málo, ale všechny poctivě používám a dalších několik jich mám na pomyslném wishlistu

doplnila jsem zásoby toho nejlepšího müsli

 pořídila jsem si nový diář na rok 2017

 moje aktuální líčící rutina - střídám jenom rtěnky, stíny a tvářenky

A jsme na konci. Jaký byl Váš listopad? :)

Krásný víkend!

4 komentáře:

  1. Na sushi jsem si v listopadu taky pochutnala, mmm, úplně ho miluju. CHlupatý štětec na poslední fotce mám taky a je skvělej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ho mám taky moc ráda, jen k němu nemám moc přístup, takže si ho dopřávám jenom jednou za čas. Štětec je boží, jsem z něj nadšená :)

      Vymazat
  2. ten motivacny diar je velmi pekny :)
    Pozyvam na luxusnu vianocnu GA o Lancome, Biodermu a Dermacol. Tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/12/narodeninova-ga-lancome-bioderma.html

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je skvělý, už se těším až si do něj začnu plánovat události :)

      Vymazat

Děkuji za Vaše komentáře, dělají mi velkou radost! :)